Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

08 August 2012

Tema Hari Kemerdekaan 2012

GUA setelah mengkaji dengan mendalam dan menganbilkira kesepakatan dan kemajmukan warga Malaysia dengan ini mengisytiharkan bahawa tema sambutan hari Kemerdekaan 2012 adalah "HaramJadah" ...

Oleh yang demikian, mana-mana tema hari kemerdekaan 2012 yang lain dan tidak sama dengan tema ini adalah dianggap terbatal dengan sertamerta.

Mana-mana agensi, syarikat, organisasi dan individu perseorangan yang tidak menggunapakai tema hari kemerdekaan 2012 "HaramJadah" ini boleh dikenakan tindakan dibawah Akta ISA dan Akta Keharmonian Nasional.

Majulah "HaramJadah" untuk negara....

7 comments:

  1. Haramjadah menurut perintah bos heheehehe

    ReplyDelete
  2. Bhai Zack...

    Hahaha... amacam... okeh dak tema macam nih... hahaha... macam haramjadah jer kan... hahaha

    ReplyDelete
  3. Memang haramjadah pun bro,kikikikik..

    Tema Haramjadah sesuai digunakan untuk semua golongan..marilah kita bersama2 mengharamjadahkan diri ulang tahun kemerdekaan yang ke-55..kah3 adehhhh

    ReplyDelete
  4. Bhai Zack...

    Gua stuju.. daripada kiter semua bergaduh berebut pasai tema nih.. baik guna jer "HaramJadah" sebagai tema...

    Sesuai untuk BN dan PR .... macam haramjadah jer...

    ReplyDelete
  5. Kah3...pedih siot baca ayat lu bro..untuk kepimpinan PR dan BN ler kalau baca blog lu ni bro..masing2 keras kepala bro..Al-maklumlah Geng orang2 Tua..bukan nak dengar Nasihat orang2 muda.

    Situasi politik semasa negara sekarang makin hari makin tepu bro..entahlah..Kalau diorang masih tak memahami apa rakyat nak..tak tahulah..

    ReplyDelete
  6. gua rekomen posting lu kat sini https://www.facebook.com/warga.mediaperak

    ReplyDelete
  7. Bhai Zack...

    Depa suka gua peribahasa... orang tua lebih dulu makan garam... hahaha... gua plak bagitau... orang tua lagi cepat mampus kiok pasai kena darah tinggi... banyak makan garam... hahaha

    Bhai TheSniper...

    Thanks kerana promo gua punya artikel... Jazakallah Khairan Kathira....

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja