Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

07 August 2012

Pakatan Rakyat Yang Tidak Sepakat

Pening aaa..... penat jer selama nih berblog untuk menunjukkan kepada rakyat marhaen yang Pakatan Rakyat boleh menjadi satu wadah alternatif kepada pentadbiran negara... tapi akhirnya... semua kerja jadi sia-sia... Semua usaha nih sudah dihancurkan oleh Pakatan Rakyat sendiri...

Sikap Pakatan Rakyat yang tidak mahu bersepakat dalam tema hari Kebangsaan sahaja sudah cukup untuk menghancurkan semua usaha yang blogger-blogger pro Pakatan Rakyat nih buat... bukan susah pon kalu nak bersepakat... cuma yer la.. kos yang dah terkeluar tue.. kita nak buat camana... tapi dah pasai ego... habis semua usaha hancus jadinyer... celaka lar wei...

Rakyat Malaysia (terutamanya para pengundi diatas pagar) sedang melihat semua perkara ini dan khabarnya telah kedengaran cakap-cakap bahawa Pakatan Rakyat sebenarnya lagi teruk dari Barisan Nasional... Tindakan beberapa negeri yang dikuasai oleh Pakatan Rakyat yang nampak telah beberapa kali bercanggah dengan polisi dan kesepakatan yang dicanangkan dalam Buku Jingga sungguh menyedihkan..

Gua tak tau lar nak kata aper dah... ini macam kalu... sayonara la Pakatan Rakyat... jangan mimpi la nak menang dalam PRU13... orang dah nampak jelas... Pakatan Rakyat nih dah nampak macam Pakatan Wayang jer... aper daaa....

Bodoh punya pimpinan.... Ego tak bertempat... buang la sikit ego tue.... macam siot jer la... tabur paku atas jalan yang diusahakan oleh blogger....

Nak tau aper citernyer.. BACA SINI

4 comments:

  1. haha gelak bosar haji najib tu

    ReplyDelete
  2. OH?benda ni bukan Bloger2 PR je kena,BN pun kena gak..dah elok2 usahakan macam2 lepas tu pihak Kepimpinan buat buat taik?

    Krisis imej dan persepsi terhadap Parti2 politik Tradisional Malaysia seperti PR dan BN sekarang memang sangat teruk dimata majoriti atas pagar,jangan kata atas pagar..keyakinan para penyokong sendiri sedang goyah kerana kredibiliti parti2 yg disokong makin menjunam.

    Nasib parti2 tradisional ni kalau tak mampu berevolusi mengikut kehendak semasa akan menyebabkan mereka pupus kerana majoriti rakyat Malaysia terdiri dari golongan Muda yang moderate pemikiran mereka.

    ReplyDelete
  3. Anak bulan tak kelihatan bro sebab usd lembek. Esok tak jadi raya.

    Wakaka

    ReplyDelete
  4. Bhai Taufik...

    Najib siap boleh menari-nari ala Bollywood tue.. hahaha

    Bhai/DeeDee Anonymous...

    Tue la pasai... susah... selagi takmo nak berubah.. selagi itu lar... hahaha

    Bhai Waris...

    Wei... thanks sebab bagi EA tue.. nanti gua kongsi sama lu satu EA baek punya.. hahaha... gua ader skit rugi lar.. sebab sibuk kerja hari nih.. sampaikan tak sempat nak tengok blog dan nak trade... hahaha

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja