Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

25 August 2012

Tak Ada Gaya Nak Menang

Bhai... satu jer benda yang gua nak tanya nih... persal ngan Pakatan Rakyat nih... persal ngan pimpinan utama Pakatan Rakyat nih... persal ngan pemimpin-pemimpin parti dalam komponen Pakatan Rakyat nih...... bengong ker aper...........

Lu orang nih aaa... tak ada gaya nak menang la... semua banyak buat kerja bodoh.... semua buat benda tak guna akal... tak guna kapla otak.... asyik nak guna kapla lutut jer.... aper daaa.... PAS pon serupa tue... PKR pon serupa tue... DAP pon serupa tue... aper punya bangang la lu orang nih...

Peluang nak menang tue kalu ikut dah kira mantap dah... tapi pasai sekor-sekor perangai macam bengong... hancuss semua perancangan.... perangai macam cilakak.... mulut cabul....cakap dolak dalik.... sandiwara jer memanjang... amender la...

Wei.. kalu lu orang sumer takmo nak menang... blah jer la wei... tolong jangan angkat diri korang jadi pemimpin... buat malu jer 18 keturunan....  

Pasai tue la gua slalu cakap.... pemenang bukan kerana dier hebat... tapi pasai pesaingnyer yang lembab dan bangang... pasai tue la pemenangnyer boleh menang.... hahahah

2 comments:

  1. lama dah gua muak ngan mende nih. Gua rasa gua nak gi bodek rosmah la plak pasni...kot2 dpt projek buat jambatan plak...hahaha...ada gak hasilnya. Seme jenis bangang. Kena cucuk sket dek wartawan atau umno mula la terkinja-kinja meloncat buat satement bangang. Dr dulu sampai bila2 pun dok membangkang je la lu org. Kalau puak UG jgn cite la...yg dorang nampak pangkat dan ringgit malaysia...hahaha...agama ntah kemana, bangsa merempat kat bumi sendiri...

    ReplyDelete
  2. Bhai BunBinBan...

    Hahaha.... jenis yang teruja biler dapat microphone... jenis tue la yang banyak memenuhkan pentas ceramah... dan gua rasa aaa.. kalu ajak karaoke mesti diorang mau punya... hahahaha

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja