Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

03 August 2012

Nasihat buat PAS

Bhai... satu mender jer gua nak bagitau.... satu mender yang gua nak nasihatkan kat PAS....ini baek punya nasihat buat PAS..... jangan tak amik pot plak... kalu tak amik pot... hahaha... makanyer... kekal la PAS sampai biler-biler jadi pembangkang tegar... hahaha... takkan dapat jadi pemerintah...  kalu lu orang kata .. tue kat Kedah dan Kelantan PAS dapat jadi pemerintah... hahaha... pada gua ... itu sumer nasib baik jer... hahahaha.. tak lebih dari tue.. nasib baik yang Allah Taala bagi supaya lu orang boleh tunjuk kan semua yang lu orang boleh perintah negeri dengan baik... hahaha

Okeh... aper la yang gua melalut panjang-panjang kat atas tue.. hahahaha

Camnie.... nasihat buta PAS dari gua aderlah... tolong aaa.. tolong nasihatkan blogger-blogger tegar yang bawak branding PAS (terutamanyer yang dari Terengganu @ Geng Rusila) supaya jaga skit sahsiah dan adab kelaku supaya selari dengan PAS... jangan ader blogger yang jenis maki hamun tak tentu arah... siap maki guna nama binatang lagie...

Macam gua... gua bukan bawak branding PAS... gua bawak branding gua sendirik.. hahaha

Sebab ini semua akan bagi efek kat PAS secara umumnya... dan orang akan amik ini sebagai satu guidelines.... dan jangan lupa peringatkan bebudak blogger PAS tue... benda baik yang lawan buat kena la skit puji... jangan la benda baik yang pihak lawan buat terus taji... sampaikan nampak sangat kebodohan dan kebangangan blogger tue.... hahahaha

Itu jer... hahahahaha

10 comments:

  1. salam bro
    aku sampai hari ni masih tercari2 cara nak tegur, nasihat pas ni

    pantang tegur skit depa lipat aku
    aku ingat nak p tegur direct terus kat nik aziz haji hadi azizan razak la

    payah kita tegur org bawahan yg fanatik ni
    depa anggap kita ni musuh.
    aku harap pemimpin depa tak berperangai macam ni.

    aku sokong hg bab branding blogger pas ni. tak payah kira la pantai rusila ka gong nering ka pendang ka kubang rotan

    semua kena tukar imej. tukar pendekatan. depa terbawa2 api umno.
    sampai tadak beza hang umno atau pas. sebab mulut dah bau longkang dah

    ReplyDelete
  2. Bhai Taufik...

    Gua dah cuba macam-macam cara... siap ader geng-geng PAS yang labelkan gua syiah la... kafir la... murtad la... macam macam lagi... caci maki dah kira kalu timbang kilo... rasanyer kena bawak lori 16 tayar kot... hahaha

    Masalahnyer... kat blog diorang.. diorang bawak branding PAS... tapi akhlak dan sahsiah takder macam orang dapat tarbiah agama... itu yang pelik tue...

    Imej dan persepsi kena jaga... sebab tue la.. ramai kat luar tue masih cuak ngan PAS... pasai kelaku yang diorang sendirik boleh tengok...

    Kalu PAS nak nampak relevan dalam persada politik Malaysia... PAS kena bertindak dan bergerak serta berimejkan kerelevenan .... kalu macam hampeh.. maka hampehlah hasilnyer..

    ReplyDelete
  3. salam,

    cuba kasi satu contoh blog derang jom kita sama2 g tibai

    KLIK isu hudud mca gerakan cuba frame dap

    ReplyDelete
  4. Bhai New Hope...

    Cuba lu baca artikel gua yang bertajuk Marah-Marah?? tue

    ReplyDelete
  5. Bhai New Hope...

    Sori bhai... lupa nak bagitau lu yang lu kena baca blog diorang tue dari satu artikel ker satu artikel... baru lu boleh paham pola penulisan diorang... hahaha

    ReplyDelete
  6. bhai c++,

    depa tu sukar untuk berubah sebab kemunculan mereka bersifat menyerang bukan mendekati. lebih2 lagi apabila lahir dengan agenda tertentu. maki hamun merupakan satu kegemaran yang menunujukkan sikap tiada hujah untuk dikemukakan atau tidak cerdik untuk berhujah. tidak faham dengan perjuangan sendiri.

    ReplyDelete
  7. Bhai Hussin...

    Itu jer lah modal yang diorang ader... fakta takder satu pon yang diorang berani kemukakan.. abis kuat diorang cuma berani mencaci menghina jer... hahaha

    Itu sebab la gua dari awal lagi mengatakan slogan "PAS Ganti UMNO" yang dicanangkan tue nampak sangat kena dengan diorang nih... sebab perangai diorang sebijik sebuntat dah nak jadi macam UMNO... hahaha

    Itulah kesan dari tarbiah tak abis.... hahaha

    ReplyDelete
  8. Salam Yob C++
    Lu ingat lu sapa ah nak nasihat geng perpaduang tu? Demer nak sedekah beberapa krusi kat BN di Nganu aper lu kisah? Bior demer padang muker jer.

    ReplyDelete
  9. ha ha ha,

    ganu memang teruja dengan kerajaan perpaduang nih. dari ucapan2 pemimpin ganu yang kita dok dengarlah kan. jadi janganlah terperanjat selepas pru13, kerajaan pepraduang yang pertama lahir di ganu!

    ReplyDelete
  10. DeeDee Yong...

    Hahaha... sajer jer kesian... kesian nengok diorang nangis biler kalah lagie... hahaha

    Bhai Hussin...

    Hahaha... gua pon saspek yang ianya akan jadi kenyataan di Ganu nih... hahaha

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja