Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

29 August 2012

Motif Dan Sasaran

Bhai.... lu masih ingat tak kepada kes misteri berkaitan individu bernama Khalil Afandi dan Muhdalina.... ala... blogger JayaNegara tue yang mengamuk kat JPM Putrajaya haritue.... Rasanyer dah dekat 2 bulan dah kes nih berlaku.... aper agaknyer dah jadi aaa...

Takkan sampai la nih Polis masih dapat dalam selesaikan siasatan... takkan lar sampai la nih Polis masih tak tau aper motifnyer Khalil Afandi dan Muhdalina nih pi bawak pedang samurai dan mengamuk kat Jabatan Perdana Menteri kat Putrajaya tue..

Takkan la sampai hari nih Polis tak dapat kenalpasti siapa sasaran Khalil Afandi nih.... punya la teruk... aper nih.... Mana ader orang yang mengamuk kat mana-mana yang takder sasaran dier... mesti ader la... ader sebab la dier mengamuk kat sana...

Dan lagi... misteri kes nih pon sampai hari nih tak terjawab... kenapa isteri dier tak bagi sanak sedara lawat jenazah Khalil Afandi... kenaper plak perlunya urusan pengebumian dijalankan dengan berahsia... kenaper plak.. takder sanak sedara atau ibu bapa Khalil Afandi yang hadir masa urusan memandikan, mengkapankan dan mengebumikan jenazah... Kenaper perlu berahsia...

Aper sebenarnya motif dan sasaran Khalil Afandi nih.... kenaper suami Muhdalina dan isteri Khalil Afandi boleh menghantar kedua-dua suspek ke JPM Putrajaya dan terus meninggalkan mereka disana... Aper kaitan isteri Khalil Afandi dengan suami Muhdalina... Dimana Khalil Afandi mendapatkan pedang samurai.... Macam mana pulak dengan pisau pemotong daging...

Banyak sangat misteri dalam kes Khalil Afandi nih.... dan ianya akan kekal misteri sampai biler-biler sehinggalah UMNO/BN dapat dikalahkan... masa tue baru la kita akan dapat semua maklumat.... Kes Khalil Afandi nih samer sebijik ngan kes Al Maunah... terlalu banyak misterinyer.... terlalu banyak putar belitnya....

Atau.... memang kedua-dua kes nih aderlah mainan UMNO/BN sebagai "art of diversion" ...... kiter tunggu jer la...

Baca Sini

2 comments:

  1. Salam C++

    Apesal le miker sibuk motif etc etc. Tu yang 2 orang duk letupkan awek Mongolia tu ade motif tak? Dulu Al-Maunah curi senjata, ada motif tak? Kat 1Malaysia orang mengamuk pun tak perlu motif!

    ReplyDelete
  2. DeeDee Yong...

    Hahaha... lu kena paham ayat gua tue... ayat gue banyak sangat metafora dier.... hahahaha

    Gua sebenarnya citer benda lain tue... hahaha

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja