Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

15 August 2012

Jangan Pecat Nasharuddin Mat Isa

Gua nasihatkan Pemuda PAS Kelantan... tolong jangan suruh PAS Pusat amik tindakan ker... jangan la suruh Nasharuddin Mat Isa tue letak jawatan ker.... jangan la pecat Nasharuddin Mat Isa...

Nanti kalu lu orang memandai-mandai suruh pecat.... susah la lu orang nanti... mesti geng-geng PAS Terengganu akan marah dan mengamuk samer lu orang... Yer la... Ulama jangan dilawan bhai... lu saper... Nasharuddin Mat Isa tue puak ulama tue... mana boleh lawan ulama...

Nasharuddin Mat Isa tue dah banyak hafaz kitab-kitab.... Kalu dier mengajak PAS untuk Kerajaan Perpaduan ker... UG ker... semuanya pasai dier dah kaji sebaiknyer dalam kitab-kitab tue... Puak PAS Terengganu wala ngan ulama bhai... lu orang jangan cari pasai...

Ulama macam Nasharuddin Mat Isa nih berpandangan jauh... dier nampak masa depan... dier kasyaf la bhai..... sebab itu biler ulama macam nih ajak kepada UG... kiter semua kena ikut... kena wala' ...sebab tabley la nak lawan ulama....

Kan puak-puak PAS Terengganu (Geng Rusila) selalu cakap... jangan lawan ulama... lu semua ilmu maner ader cukup lagi... Geng Rusila nih yang rapat dengan ulama nih dah abis baca kitab dah.. dah selalu ditarbiahkan.. dah selalu dengar tazkirah.... lu orang Pemuda PAS Kelantan tarbiah pon ntah kemana perginyer...tambah plak la nih lu orang Pemuda PAS Kelantan dok ikut bebudak geng jari bersilang mintak royalti.... lu orang nih dah jauh dari kepimpinan ulama la bhai...

Khak Ptuih....

8 comments:

  1. Salam C++

    Heran bebenor Yong. Bila masa Nasha tu jadi ulama?

    ReplyDelete
  2. penyokong/pengundi PAS melihat semakin hari semakin tersasar perjuangan PAS setelah bertaat-setia kepada DAP. Kembalilah kepada perjuangan asal tanpa cengkaman DAP.

    ReplyDelete
  3. DeeDee Yong...

    Hehehe... puak tue marah gua bantai Nasha pasai depa kata dier ulama... hahaha... gua pon pelik gak.... hahaha

    Bhai TungkaranHati...

    Hehehe... dulu sebelum DAP bersahabat ngan PAS... lu pun tak suka gak ngan PAS... hahaha... aper daaa..... cukup la tue menipu diri sendiri...

    ReplyDelete
  4. c++,

    apa yang diucap oleh tungkaranhati tu adalah apa yang dia perolehi dari univesiti btn.

    apa lu cakap tu memang benar. masuk minggu kedua puasa saya bertembung juga lepasan uni btn ni. dia cakap dia tak sokong anwar jadi piem, kalau hadi dia sokong. sebelum tu dia bukan main lagi kritik pasal ulama berpolitik. macam mana boleh sokong hadi kalai parti hadi pun dia tak sokong. di akhir pertembungan dia kata dia tak berparti, lahabau punya graduate uni btn....

    ReplyDelete
  5. Bhai Hussin...

    Tue aper yang gua citerkan tue aderlah hasil aper yang gua dapat masa selalu gua lepak kat Rusila... hahaha... dan sampai skrang pon gua rajin pi sana... diorang tak sedar pon gua ader kat sana....

    Puak-puak geng Rusila yang kepoh semacam tue langsung tak perasan gua hadir dalam beberapa majlis diorang.... hahahaha

    ReplyDelete
  6. bola sekarang kat kaki presiden. kemana agaknya dia nak sepak, susah nak buat keputusan ni. tak kena gaya sumbat gol sendiri. maklumlah nasha ni opponent ke tim sendiri...

    ReplyDelete
  7. gua nak tumpang lepak gak kat rusila tapi jauh sangat jadi gua lepak kat harakah dan pejabat agong. dapat juga dengar cerita mat jenin dia orang tu....

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja