Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

04 August 2012

Talian Hayat?

Bhai.... Lu agak-agak lar... Parti mana yang akan bagi talian hayat kat UMNO dikala BN bakal terbongkang dalam PRU13?....

UMNO cukup tahu yang dier akan terbongkang dalam PRU13 kali nih...walaupun diorang cuba untuk menafikan setiap kali biler ditanya oleh wartawan... Diorang akan tunjukkan diorang konpiden yang diorang akan menang... Hahaha... Walhal senario sebenarnya diorang cukup tahu yang diorang akan terbongkang....

Jadi ... Kalu diorang terbongkang lah nanti... Lu agak-agak lar diorang akan cuba berpaut kat saper aaaaa??? Aderkah UMNO akan berpaut kat PKR???

Walaupun skrang nih lu boleh tengok ramai pencachai UMNO yang lari meninggalkan kapal UMNO yang makin karam singh walia... Dan cuba berpaut kepada tongkang PKR tapi itu hanyalah sementara jer...

Sebab diorang cukup tahu... Yang diorang akan nanti diselamatkan dan diberi talian hayat oleh sampan PAS...

Ader ramai orang dalam PAS yang pastinya akan menyelamatkan UMNO yang dah nazak nih... Yang tengah tercungap-cungap nih... Diorang nih dari dulu dan selamanya akan cuba menyelamatkan UMNO setiap masa dan ketika...

Dan kumpulan ini sebenarnya makin hari makin membiak besar dalam PAS bila mana mereka juga taksub dan menyakini bahawa Malaysia aderlah untuk Ketuanan Melayu.... Dan bukannyer Malaysia untuk Ketuanan Islam...

Pada diorang yang didalam PAS NIH... Sentimen Melayu aderlah paling utama... Malah dalam banyak kes... Lebih daripada sentimen Islam... Walaupun dalam masa yang samer mereka menjenamakan diri mereka sebagai pejuang Islam...

Selepas PRU12 diorang dah menunjukkan belang diorang... Dan pastinya selepas PRU13 pun diorang akan lagi sekali menunjukkan belang mereka...

Yang lagi best tue... Diorang akan bekap diri diorang dengan ayat Quran tue.... Walhal tindakan diorang sediri menyanggah aper yang sepatutnya diorang buat...

Lu tarak percaya aper gua kata nih takper... Lu tunggu dan lihat nanti llepas PRU13.... Hahahahahahahaha

2 comments:

  1. gua teramat percaya dgn hujah2 lu. Kita tunggu dan lihat. Tapi rasanya tak payah tunggu pun....hahaha...

    ReplyDelete
  2. Bhai BunBinBan...

    Dah tak lama dah... hehehe... memang pon... lu beli jer popcorn... kiter samer-samer tengok diorang punya wayang... hahaha

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja