Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

20 August 2012

Kan Gua Dah Kata

Hahaha... Puak Rusila mengamuk lagi biler diorang baca artikel kat blog gua awal pagi tadi... Hahaha... Siap perkataan carut marut memaki hamun menggunakan nama binatang lagie... Inilah contoh sahsiah dan akhlak terpuji puak Rusila nih... Hahaha.. Yer la... Diorang kan selalu ditarbiahkan okeh Hadi Awang.... Hahaha

Takper la... Nak buat camana... Sahsiah, akhlak dan adab kelaku diorang dah camnie... Agaknyer orang yang belajar tinggi agama "kununnyer" memang macam nih kot... Hahaha... Sahsiah, akhlak dan adab kelaku lagi teruk dan hina dari orang UMNO... Hahaha

Anyway... Diorang dah mengaku PAS Terengganu boleh menang besar sehingga boleh mengambilalih pemerintahan Negeri Terengganu tanpa sokongan penyokong/pendokong DAP, PKR DAN orang atas pagar... Cukup sahaja undi dari orang PAS dan orang Melayu...

Hahaha... Diorang nih lupa ker... Bahawa bukan semua orang Melayu sokong PAS dan nak undi PAS... Hahahahahaha...

Biaq pi kat depa bak kata orang utara.. Hahaha

8 comments:

  1. Bhai... Lu dah fren gua?
    https://www.facebook.com/chorsniper

    ReplyDelete
  2. Salam C++

    Macam-macam ameno kenkan PAS. Tapi demer masih tak sedor! Dah kena nasik kangkang ke?

    ReplyDelete
  3. Mengamuk?
    Biasalah orang melayu suka mengamuk!
    tetapi kalau lebai kampong mengamuk memang bisinglah sebab macam tong setengah isi. Tempat kami buat buat tak tahu saje pada lebai kampong setengah masak tu.. keh...keh.. Kg kita Kg Baru Kuala Lumpur.

    ReplyDelete
  4. bhai...lu pedulikan apa saja maki hamun puak UG ni,itu memang keja dia orang,sama dgn puak yg dia nak gabung.lu tulis apa yang PERLU ditulis,dan menulis kerana keikhlasan lu untuk kebaikan umat semua..

    ReplyDelete
  5. Mejak reformasi lg puak nih dok canang kekuatan PAS. X perlu undi cina sebagainya. Depan bkn main baik tapi belakang sebijik perangai UMNO. Pow bajet calon pun dorang buat. Siap dgn rasa tinggi diri lg cite dpt belas ribu pas pilihanraya. Dorang lupa atau tak di tarbiah dlm bab akhlak pejuang islam yg bersih jiwa dan raga. Bawa imej pejuang Islam tapi jiwa kotor, tabiat tak selari dgn perjuangan. Takbur, tinggi diri dahjadi darah daging. Gua konpius, dorang ni pejuang Islam atau pejuang bangsa?.

    ReplyDelete
  6. Jumpa tulisan ini dari laman blogger BN tetapi yang sioknya senada dengan geng yang itulah....yang suka UG tu...lihat ini sama tak?:

    PAS kini dihimpit dengan permainan sendiri yang telalu mengagungkan rakan baiknya dalam pakatan iaitu DAP atau lebih tepat lagi Karpal Singh. Seperti meminggirkan kepimpinan ulama' yang dilaungkan dahulu dan membangun bersama Islam, PAS yang ada sekarang menampakkan kepincangan dan masalah dalaman sendiri dalam saf kepimpinan PAS pusat.

    Tidak terkejut jika ribuan lagi ahli PAS akan turut serta bersama-sama Nasharudin Mat Isa jika bekas Timbalan Presiden PAS ini keluar parti seperti mana yang dapat dilihat fenomena pemecatan Hasan Ali satu ketika dahulu. Maka, akan terkuburlah kepimpinan ulama' PAS yang ingin ditegakkan sejak sekian lama.

    Idea penubuhan negara Islam yang disarankan oleh PAS adalah hasil usaha pimpinan terdahulu yang lebih menjurus ke arah ulama' dan kini segalanya telah berubah setelah tampuk kepimpinan tertinggi pusat dalam PAS sudah tiada lagi kepimpinan ulama'. Yang tinggal hanyalah golongan konon profesional yang juga merupakan penyokong tegar Anwar Ibrahim dahulu.

    Di mana pendirian PAS dalam soal menegakkan negara Islam, kebajikan dan hukum hudud? Karpal yang terus bersuara lantang acap kali mengeluarkan kenyataan yang terang menolak pelaksanaan negara Islam dan hudud. Apakah ada agenda tersembunyi yang cuba digerakkan oleh Presiden DAP ini?

    JB juga tidak menolak kemungkinan desakan demi desakan yang ditujukan kepada Ustaz Nasa akhirnya akan membuatkan beliau fed-up dan keluar dari PAS bersama segerombolan ahli-ahlinya yang lain. Fikirkan.

    ReplyDelete
  7. silakan keluar nasharudin mat isa. bawa sekali gerombolan ko tu.

    ReplyDelete
  8. Bhai TheSniper...

    Gua takdak FB... hehehe...

    DeeDee Yong...

    Orang cakap kalu kena sekali tue.. biasa... dua kali kena kira bodoh... kalu dah banyak kali tue plak.. dah kira bangang tahap DEWA tue... hahaha

    Bhai Ahmad...

    Yup... amuk is a Malay word... hahaha

    Bhai Simpang44...

    Gua buat derk jer ngan diorang nih... hahaha... tak payah layan ... kasi diorang meroyan sendirik jer...

    Bhai/DeeDee Anonymous...

    Hahaha... Blogger pencacai BN memang camtue... diorang masih tak sedar diri lagie... hahaha

    Bhai Hussin...

    Nggak mau sih dia tu.... hahaha

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja