Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

26 August 2012

Gua Tabik Sama Lu

Bhai Matsamankati.. gua tabik sama lu pasai lu pernah jadi SB dan digelar SB sampai la nih.... Hahaha... Seteruk-teruk gua kena pon setakat status pengkhianat jer... Hahaha

Masa gua jadi Ketua Pemuda PAS kawasan XX XXXXX dulu... Isu sabotaj dan cantas mencantas memang hebat... Sampaikan dalam cawangan pon ader yang siap bergaduh sesama sendiri... Siap sanggup dedahkan maklumat dalaman parti kat musuh... Hahaha... Penat nak layan geng-geng gila pangkat dan gila kuasa nih...

Sebab tue la gua cukup respek dan tabik kat MatSamanKati ... Hahaha... Sebab tahan dengan semua benda nih... Sabor jer la yer...

Salah satu sebab gua letak jawatan Ketua Pemuda PAS Kawasan XX XXXX aderlah sikap pimpinan-pimpinan yang macam nih... Sikap depan lain belakang lain.. Sikap cakap lain buat lain... Sikap mau jawatan, pangkat dan kuasa.... Sebab tue la gua leak jawatan pasai takmo nak jawab macam-macam ngan Allah Taala diakhirat kelak nanti...

Anyway... Orang luar banyak yang tak tau.... Aper yang MatSamanKati tulis tue memang betul... SB memang banyak dalam parti... Tambah lagi SB dari PDRM dan RISIK tentera.... Hahaha... Bukan stakat orang luar ... Tapi orang dalam parti pon boleh kata semua tak tahu.... Hahaha....

Aper khabar kengkawan gua yang masih berkhidmat dalam E3M... Semoga korang teruskan berkhidmat untuk negara dan bukan berkhidmat untuk orang politik.... Hahaha... Kirim salam gua kat bos yer.....

Woi JMF.... Pi main jauh-jauh boleh tak ... Bising aaaa... Hahaha

2 comments:

  1. bro.. mcm tau je kawasan mana tuhh? hahahha!

    MSK meme legend maaaa!!

    dapat berborak 2 jam dengan dia masa PRK Hulu Selangor dulu pun dah best!

    ReplyDelete
  2. Bhai BudakBalun...

    Hahaha..... lu tau ker??? Hahaha....

    MSK gua tak pernah jumpa F2F... tapi ramai yang baik dan kenal gua pernah jumpa dan berkawan ngan MSK.... hahahaha

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja