Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

05 July 2013

Bercakap Guna Kepala Lutut

Bhai/DeeDee .... Hishamuddin Hussein nih ader masalah mental ker? Apersal dier nih bercakap guna kepala lutut.... Macam takder akal jer komen dier nih.... Menuduh tanpa rasional.... aper daaa... Lawak bangang ker aper dier nih.... Cukup-cukup la dulu bodoh masa kendalikan Kementerian Dalam Negeri....  cukup-cukup la... Hahaha

Jangan la bawak perangai bangang dan bodoh nih masuk dalam Kementerian Pertahanan... cukup la selama nih Kementerian Pertahanan di bangangkan oleh Najib Razak dan Zahid Hamidi.... Aper lu ingat anggota ATM bangang macam anggota KDN ker... hahahaha....... Cuma yang pangkat besar sangat tue jer mungkin ader sedikit bangang yang samer macam anggota KDN (errr... PDRM bawah KDN kan).... no pun intended...


Camnie... kalu terjadi la rampasan kuasa di Malaysia nih.... pastinyer ader dua jer pihak yang mungkin terbabit.... satu mungkin ATM (kuasa tentera).... dan satu lagi KDN (kuasa polis).....  dua-dua nih jer yang ader cukup kekuatan untuk melakukan rampasan kuasa....  kekuatan dari segi anggota dan kekuatan dari segi peralatan (senjata dan mobiliti)

Jadi... kalulah berlaku rampasan kuasa...... kalu ikut direktif yang dalam SOP Agensi gua.... kitorang akan cuma menstabilkan keadaan dan jugak kitorang akan cuba mengembalikan keadaan kepada asal... kepada demokrasi....  Direktif Agensi untuk gua dan team gua yang seramai 35 orang nih aderlah mengembalikan sistem komunikasi negara kepada keadaan asal...

Gua tak peduli saper yang merampas kuasa.... gua akan pastikan rampasan kuasa tue gagal.... itu jer direktif yang gua terima pakai.... jadi.... kalu ikut senario yang gua dah peratikan selama nih... rampasan kuasa mungkin akan berlaku kalu Pakatan Rakyat menang dalam pilihanraya umum.... dan seterusnya memerintah negara nih....

Dan kalu ikut senarionyer (ikut pemerhatian gua)... yang mungkin akan menggerakkan rampasan kuasa dan cuba merampas kuasa aderlah dari pihak Barisan Nasional dengan dibantu oleh anggota KDN... yang ini memang ader gua nampak senarionyer...  Sebab anggota ATM kureng wala' kat Barisan Nasional dan pemimpin politik.... diorang lebih wala kepada YDP Agong.... sebagai pemerintah utama ATM...

Sejarah dah pernah berlaku di Perak.... pada 2009.... hahaha... tak gitue... saper yang merampas kuasa... dan siapa yang membantu rampasan kuasa tue.... sampai siap masuk dalam Dewan Undangan Negeri lagi... siap usung keluar Speaker DUN yang sah... siapa bhai....siapa ... bukanker yang buat kerja haramjadah tue aderlah anggota KDN (PDRM) kan yang bantu BN.... hahaha

Gua plak... samer macam Agensi gua..... tidak wala' dengan sesapa pon.... kami cuma wala' dengan perlembagaan jer....  yang lain boleh pegi mampos....

Ader paham ka???

5 comments:

  1. Orang Malaysia ni walau menyampah kat BN pun masih juga ikut rule Bhai (walau kebanyakan rule tu lebih memihak kepada BN).. contohnya pi juga mengundi walau tau SPR banyak tipu helah hohoh.. Selama 50 tahun macam tu la..

    Aku ingat bila demo bersih 3 dulu kita pastikan SPR baru dibentuk, persempadanan semula dikaji dan dibersihkan baru semua akan turun undi tapi tidak berlaku sama sekali.. sayangnya kita ditipu lagi dan lagi.. :) tu momentum demo selepas pru13 tak seberapa orang pun dah fedup.. tak pasti la untuk pru14.. adakah sama juga macam pru13 hahaha.. tunggu dan lihat macamana..

    Jadi pada pendapat aku kita mungkin akan ambil 50 tahun lagi untuk sampai jadi macam Mesir :) hohoh.. so ada 50 tahun lagi nak merembat harta kerajaan.. :) kalau tak kiamat lagi la hohoho

    ReplyDelete
  2. apa pun yang kita buat tidak boleh lari dari apa yang diperintahkan oleh Allah sebab duduk atas bumi miliknya kalau tak mau tunduk dengan perintahNya boleh belah rambuslah tapi manusia tak mampu nak buat bumi sendiri hanya lagak lebih dalam dunya ini tanpa rasa malu pada Allah.

    apakah manusia tidak mau berfikir

    ReplyDelete
  3. Lu dengan gua sama sama bodoh sebab tak undi bn. Tak lama lagi GST nak dilaksanakan, saman AES hanya tunggu masa aje nak dilaksana semula. Dia orang penyokong tegar kena bayar, lu dan gua pun kena bayar. Agak agak siapa paling bahlul, lu kah atau gua?

    ReplyDelete
  4. Lu! bukan gua...... kahkahkah

    ReplyDelete
  5. apasal lu tak kembalikan keadaan kepada asal masa kat perak tu?

    aymy8888

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja