Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

29 July 2013

Soalan Dan Jawapan

Bhai/DeeDee sekalian....

Nih gua nak publish entry yang simple dan ringkas....  Jangan mare ....

SOALAN : Kenapa lu tulis blog? Mau glamer ka? Atau mau duit?

JAWAPAN : 

(I) Suka hati gua la nak tulis blog ker... tulis resepi ker.. tulis novel ker... tulis surat cinta ker... tulis resume ker... tulis ancaman ker... tulis ugutan ker... tulis hasutan ker.... Hahahaha.... mak bapak gua pon tak marah..... aper ader hal.... bini dan anak-anak gua pon tak bising... cuma yang bising aderlah orang yang tak puas hati ngan gua jer....

(II) Gua tulis blog memang pasai gua nak glamer.... dan biasanyer kalu dah glamer... duit pon masyuk.... hahaha.... errr.... boleh ker glamer kalu tak letak gambar sendiri? Errr.... boleh tak banyak duit masyuk kalu orang takmo nak klik iklan.... Tolong aaaa klik iklan kat blog gua...

(III) Gua tulis blog nih pasai gua nak menghasut lu orang supaya menggunakan akal fikiran dan otak yang Allah Taala berikan.... Tapi kalu lu orang tak terhasut... itu masalah lu orang lar... Hahaha.... Kalo tak mau nak gunakan otak tue... buang jer la kasi khinzir makan.... hahaha

(IV) Gua ader banyak masa free... jadi daripada gua terjebak dengan gejala sosial yang tak berfaedah (so sial)... lebih baik gua menulis blog. Kot mana tau boleh jadi inspirasi kat orang lain ker....


A : I dan III
B : I,dan II
C : I, II dan III,
D : I, III dan IV
E : III dan IV

6 comments:

  1. Aku menulis bukan kerna nama ... kerna sifat kasih pada sesama insan... dan menyatakan kasih sayangku ... kita sama semuanya sama ...

    ReplyDelete
  2. Saya pilih jawapan III

    ReplyDelete
  3. Aisayman... salah kuizlah... ini kuiz pemblog... gua tak tulis blog...

    Gua punya kuiz... apasal gua mengomen...

    COBOL

    ReplyDelete
  4. Gua nak tulis jawapan sendiri...
    Gua tulis blog sebab gua GOBLOK.
    He he he..

    ReplyDelete
  5. Bhai Zelmey...
    Hahaha... itu lagu Lamli Sirap... hahaha

    Bhai/DeeDee Anonymous...
    Lu takmo ker nak guna talian hayat??? hahaha.... Aderkah pilihan lu muktamad??? hahaha

    Bhai COBOL...
    Hahaha.... pi main jauh-jauh... hahaha

    Bhai Azmi APA...
    Hahaha.... GoBlok tue samer ker dengan makna Go Blog (pergi ke blog).... hahaha

    Bhai Chor Sniper...
    Hahahahadi awang.... hahahassan ali...

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1