Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

03 July 2013

Tabong Hadjee

Bhai/DeeDee .... skrang itu nama suda tukar la.... ayoyo amma appa.... suda jadi Tabong Hadjee ...

Kicik jangan mara aaa...  ini macham kalu..... skali suda tukar...

Hadjee Abdul Azeez Abdul Raheem
Tapi biler gua tengok gambar-gambar ahli lembaga pengarah Tabong Hadjee yang lain nih.....  ader dua kapla penyamun tarbus dalam tue... jadi tak terkejut la kenaper tak dilantik orang yang bersih untuk jadi CEO Tabong Hadjee....

Tambah lagi Hadjee Abdul Azeez Abdul Raheem nih memang terkenal dengan baek punya "wa ampu sana, wa ampu sini" ..... hahahaha .... sampai siap ciium tangan ibunya Hadjah Rosmah Mansor... hahaha... ader bau kari ka??? Ayyo amma ayyo appa...

Hadjee Abdul Azeez sedang mencium tangan ibunya Hadjah Rosmah Mansor

7 comments:

  1. Tuan Pengerusee Taboeng Hajeee, Hajeee Abdoel Azeez Abdoel Raheem. perghhhhh!!

    ReplyDelete
  2. bhai,

    Rais Yatim pulak dilantik jadi pengerusee UIA!! Rais Yatim, bhai! pas ni Ibrahim Ali di lantik sebagai apa? pengerusi SPR yang baru?? Zulkifli Nordin jadi naib pengerusee!! sampai kiamat PR kalah sesaje! kahkahkah

    ReplyDelete
  3. Bhai/DeeDee Anonymous...

    Yang melantik perogol aderlah pemunya anak zina di luar negara.... jadi takder la terkezut sangat.... hahaha

    Hancuss...

    ReplyDelete

  4. HAHAHAHHAAH!!..

    2 artikel lu pasal LUTH ni buat kawan baik lu HATI PANAS la bhai..

    Mamat tua bangka tak sedar diri rm220juta tu mati matian nak bekap si mamak cium tgn ceo luth ni..

    Pergi baca kadiaq jasin PERLI apa pasai tabung haji ni...

    MAMPUSSS!!!

    Arghhhhhhhh really fsck la ini olanggg olanggg yg duk sokong lahant ni..

    Melayu UMNO MAKIN CELAKA!!!

    ReplyDelete
  5. bhai,

    itu dewa nye 'anak & mak' hidup mewah kat US woah... tiap2 tahun dia nyer 'komisyen' tutup mulut juta2 masyuk. ada apa hal? kalau tak bayar ufti, kang mintak declare status 'rasmi' kang, lg parah! sampai ke tua kena pau! ketua agama la sangat! kehkehkeh....

    ni lantik rais anak yatim pulak.UIA tu bhai... universiti donat! kehkehkeh...dah ngam la tu, perampok kawan ngan penyamun! kehkehkeh...

    apa nak jadi la tanahair ku ni...

    ReplyDelete
  6. Bhai GengKesianLuAPA.... lu dah tertinggal keterapee lah... mana ada LUTH lagi... LTH saje...

    ... tu pasalahlah depa dah tak kisah pasal 'urusan jemaah hajee'... tapi lebih kisah pada 'tabung' tu sendiri...

    COBOL

    ... dulu, masa hajee tu jual keter... satu keter dia boleh jual kat 5 orang bhai... dah yang lebih bagus tu, kalau sorang tu dapat keter, lagi 4 tu kena kelentong tak pe... ini tak... kelima-lima tu tak dapat keter... semua kena kelentong...

    ReplyDelete
  7. Bhai/DeeDee....

    Hahaha... LUTH sudah takder... dah takder urusan... cuma tingga LTH.... cuma jaga tabung jer.... hahaha....

    Patut la pon berjujuk ramai yang nak jadi CEO.... lubuk duit.... masyuk.... hahahaha

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja