Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

31 July 2013

Hitman @ Pembunuh Upahan

Bhai/DeeDee sekalian...

Hitman @ Pembunuh Upahan juga aderlah manusia... dan sebagai manusia.. walaupun mempunyai hati batu (keras hati @ hati kering)... namun ianya tidak lari daripada kelemahan dan masalah peribadi.... Dulu... sekitar tahun 90'an... pihak Jabatan E di Bukit Aman ader dapat menahan seorang hitman @ pembunuh upahan...


Dier nih terkantoi biler mana dier tertinggal jejaknyer disebuah hotel cap ayam berhampiran dengan tempat kejadian pembunuhan dilakukan.... Sesi soalsiasat 72 secara berterusan dibuat disana.... Gua ingat lagi.... saspek nih dalam lingkungan umur 30'an jer... berbadan tak la besar mana.... takder tatoo pon... malah masa dier ditahan selepas dier buat kerja haram tue... dier hanya memakai pakaian pekerja pejabat jer... takder plak yang pelik..

Rambut tersisir rapi dengan minyak rambut yang tak la banyak mana... pakai cermin mata lagie.... Hahaha... kalu sekali imbas... lu mesti tarak sangka mamat tue kerjayanyer sebagai hitman @ pembunuh upahan... hahaha....

Masa kena soalsiasat selama 72 jam takder henti tue... masuk keluar ramai IO (Investigation Officer) samer ader yang jenis garang giler... samseng giler ... sampailah kepada yang jenis baik dan bersopan... sajer nak test mentaliti mamat nih... nak tau saper yang upah dier...dan nak tau siapa lagi sasaran dier selama nih...

Gua masa tue dalam proses belajar.....belajar menyoalsiasat.... errr... jadi agensi gua pi hantar kitorang (lima enam orang ke Jabatan E Bukit Aman) untuk belajar... hahaha

Hasilnyer... setelah 72 jam disoalsiasat dalam bilik berhawa dingin (paling sejuk) dengan air-cond dan kipas dipasang pada kelajuan tinggi... dan duduk atas kerusi besi panjang yang berat tue... dengan hanya berseluar dalam tanpa pakaian.... dengan kakinya direndam dalam bekas berisi air batu..... kepala otak saspek akhirnya "crack" jugak... akhirnya dier mengalah....  dan habis semua benda dier cerita.... siapa funder dier... siapa yang sponsor... siapa yang upah... macam mana dier terima duit.... siapa sasaran dier.... dimana dier dilatih.... dan macam-macam lagie... hahahah

Seingat gua masa tue saspek tak kena belasah pon... cuma dipsycokan secara mentaliti... hahaha.... tak dibagi tido walaupun sekejap... diberi air mimun dengan air ais yang sejuk.... diberi makan roti jer... itupon kalu dier nak bekerja sama memberikan maklumat.. kalo tidak lambat la dier dapat makan.... hahaha

Lepas dapat maklumat semua tue.... pergh... berterabur anggota Cawangan Kongsi Gelap dan Maksiat round satu KL... kumpul dan tahan ramai orang.... itu belum masuk lagi puak-puak Cawangan Khas yang keluar macam kelkatu cari saspek yang ader dalam senarai.... Hahaha....  Dengan kerjasama dari Agensi gua masa tue.... dapat la ditahan kepala besar disebalik semua tue... dan VVIP yang sponsor kes bunuh yang disiasat tue.... VVIP tue connection politik dier tahap tinggi ooo.... ader pangkat dan gelaran dari Sultan lagie....  siap pakai bodyguard.... tapi mencicit bodyguard dier lari biler diserbu oleh UTK.... hahahaha... lawak siot... walhal sekor-sekor bodyguard tue semua ader senjata api haram.....

Kesimpulannyer... once satu saspek hitmn @ pembunuh upahan dapat dikenalpasti.... hehehe... semuannya akan kena siasat.... jiran kampung dier... awek dier... mak bapak dier... even anak atau bini serta rakan sekolah.... hahahaha.....

Cuma dalam kes yang banyak sekarang nih.... hitman @ pembunuh upahan ramainya bukan warga Malaysia.... banyak datang dari negara asing... dari Thailand... Vietnam... Indonesia.... Philipines... malah ader hitman @ pembunuh upahan yang Kaukasian... dari Eropah.... pening aaa Malaysia nih.... Oh yer lupa... ader kes itu hari hitman @pembunuh upahan dari Arab dan Afrika.... pergh... majmuknya Malaysia nih..... Hahaha...

Berkaitan :

4 comments:

  1. ... besok-besok adalah filem omputih macam ceter Bourne shooting kat Malaysia... guna hitman local...

    COBOL

    ReplyDelete
  2. Bhai...

    Den pinjam ayat dari blog 'tumpang sekole'... Skim Tembak 1 Malaysia (STIM)...

    Lawak seram...

    COBOL

    ReplyDelete
  3. memang jumpa kalau dapat tapi bila sebut koneksion tu nampak macam tak de apa tindakan dilakukan - macam mana nak tegak keadilan kalau ini macam punya kerja.ini semua berpunca dari sistem nak laksana ikut darjat atau untuk semua

    sesiapa yang diberi kuasa gagal menjalankan keadilan didunya bersedialah diakhirat nanti untuk diadili

    ReplyDelete
  4. m'sia ni tanah bertuah, bhai. blessed. sapa2 pun boleh carik makan, halal haram, asalkan rajin waima hitman sekalipun.

    err, katne nak isi borang jd hitman ni eh? gua nak try. lately gua tgk hari2 ada keje masyuk. bersepah je jd mangsa. bright future ni jadi hitman kat m'sia.pasaran baru nak start.sapa jd pioneer, buleh untung besar la kot.mcm MLM. org2 besar kaya raya woah.try tnya nd lala. errrrr, jauh menyimpang ni.

    nk setup website, wat iklan hitman for hire...

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja