Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

29 July 2013

Media Di Malaysia Sama Macam Al Jazeera

Bhai/DeeDee sekalian...

Hahaha.... kalu bab spin info... Media Malaysia nih memang juara ... tapi juara kat sebelah sini la... juara kat sebelah Asia Tenggara nih .... Hahahaha..... sebab media di Malaysia sama macam Al Jazeera.... samer macam Al Arabiya.... samer macam CNN... kaki spin...... hahaha.....

Al Jazeera tue berpangkalan di Qatar.... dan Al Arabiya pon dari kawasan yang samer... funder dier saper... hahaha.... Funder Al Jazeera dan Al Arabiya nih aderlah puak-puak yang terlibat dalam memfunding dan membekap rampasan kuasa di Mesir... Malah puak-puak nih la yang sedang bergembira dengan aper yang berlaku di Mesir...

So..... media macam nih ka yang lu orang nak percaya bawak berita telus tentang Syria.... hahaha.... lawak la kalu lu orang percaya bulat-bulat kedua-dua media Al Jazeera dan Al Arabiya nih..... hahahaha.... samer lawak macam kalu lu orang percaya bulat-bulat aper yang dikatakan oleh CNN tue..... hahahaha

Lu orang tengok la kat Malaysia.... media maner yang dok jaja dan main citer Syiah nih.... hahaha,.... media yang difunding oleh puak-puak assobiyah dan puak-puak yang penuh dengan rasuah... media yang dikawal oleh orang Sunni Wal Rasuah...... Hahaha... media Utusan, Berita Harian dan TV3...... yang ini  ker yang lu orang nak percaya ... Hahaha... lawak siot....

Macam maner diorang spin citer tentang kes pembunuhan dan pembantaian orang Islam di Memali dulu.... tue lagi mau percaya ka.... macam maner diorang spin citer tentang kononnyer Al Maunah nak berperang dengan YDP Agong.... tue lagi mau percaya ka.... macam maner diorang spin citer tentang sesatnyer akidah Al Arqam tapi sebenarnya diorang nak bunuh semua bisnes yang berkait dengan orang Islam..... hahaha... tue lagi mau percaya ka..... 

Hahahaha ..... Macam mana puak-puak celaka bangsat nih bersekongkol dengan puak kafir dan kuffar semata-mana nak jahanamkan bisnes pengeluaran produk halal oleh orang Islam (yang dibangunkan oleh Al Arqam, Rufaqa dan GISB).... sampaikan la nih biler ader ekspo produk halal di Malaysia... majoriti production halal dikongker oleh orang kafir dan kuffar.... Halal Hub la konon.... hahahaha... Halal Malaysia la konon.... poodah aaa....

So.... kalu lu orang percaya bulat-bulat aper yang dimainkan oleh media camnie... tak kisah la Utusan ker... Berita Harian ker... TV3 ker... Al Jazeera ker... Al Arabiya ker.... CNN ker.... memang la lu orang punya pemikiran memang lawak.... hahaha.... mudah sangat kena main dan tipu.... hahahaha....



Akhbar yang kuat publish keputusan nombor ekor dan judi lumba kuda pon lu orang nak percaya..... hahahaha..... lawak siot.... hahahaha..... Pasai tue la Israel, Amerika Syarikat dan UMNO/BN berjaya mainkan lu orang selama nih.... berjaya maintain kekuasaan diorang..... pasai lu orang mudah sangat percaya.... pasai lu orang mudah sangat diperdaya.... pasai lu orang mudah sangat kena main..... Hahahaha.....

Isu Syiah la... Isu WMD la... Isu penghapusan etnik la.... hahahaha...   Lawak aaa lu orang nih.... hahahaha ...  lawak siot....

UPDATE 7.33am : Gua baru jer baca artikel MSO di sini... dan nampaknyer MSO pon dah terperasan samer macam aper yang gua storykan kat artikel gua nih.... hahahaha... sampaikan MSO tulis camnie...

"Isu Syiah ialah satu senjata yang ampuh buat masa ini. Perkembangan di Timur Tengah khasnya di Syria yang dikaitkan dengan fahaman Syiah digunakan kesempatan sebaik mungkin. Pakar-pakar strategi dan tektik perang Umno cukup berketrampilan di dalam hal ini. Kebetulan pula perang secara psikologi ini gagal difahami dan dimengerti sesetengah orang Pas. Orang Pas yang memahami politik secara literal mudah menelan joran yang dicampak musuh."

6 comments:

  1. gua dah tau lama. hahaha http://thecybersniper.blogspot.com/2013/07/panas-isu-syiah-dibangkitkan-sekadar.html

    ReplyDelete
  2. Mat Sabu Syiah?

    ReplyDelete
  3. bau yahudi senang dihidu tapi ramai yang tak perasan ataupun memang dah sealiran dengan nafsu

    ReplyDelete
  4. Salam bro.... berapa kerat je bro yg tau hakikat perangai media ni ... dah bertahun2 aku x bukak berita yg ko tulis kt atas tu.... http://www.presstv.ir/ dan http://rt.com/ .. at least web ni buat seimbang sket otak kita huhu

    ReplyDelete
  5. Salam Sejahtera... Ramai yg buta lg bro, Zionis punya pembelit mmg champion huhu... http://www.presstv.ir/ dan http://rt.com/ ... at least website2 ni bagi otak kita seimbang sket haha...

    ReplyDelete
  6. bhai,

    antara yahudi ameno ngan syiah, yang mana lg pembelit + pemusnah umat? atau kedua2nya sekufu? hehehe

    gua pun termasuk dalam statistik umat yang tak tgk bukan setakat berita tv3/4 dan yg seangkatan dengannya, malahan tv gua kat rumah tu nk buka seminggu sekali pun susah. buat hiasan je. Astro pun gua dah lama unsubscribe.

    internet tu ada, bersepah maklumat yg jauh lg kredibel.tinggal kita je rajin gali.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja