Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

29 July 2013

Sudah Jadi Trend Sekarang

Bhai/DeeDee sekalian...

Semenjak dua menjak nih... sudah jadi trend sekarang biler mana ader sajer yang mati kena tembak.... macam-macam profession yang kena bunuh dengan senjata api nih... dari peniaga kecil... guru.. pegawai bank.... sampailah kepada tokoh korporat.....


Pelik kan.... cuma jarang sangat kiter dengar ahli politik yang kena tembak sampai mati dengan senjata api..... sungguh pelik.... walhal yang paling banyak celaka nih datang dari VVIP dan Ahli Politik..... Tolak tepi kes Taha (speaker DUN Negeri Sembilan ) yang kojol ditembak dengan menggunakan senjata api milik Mokhtar Hashim.... dan kes Joe Fernandez yang kojol ditembak di Kulim oleh penembak anonymous....  Tolak tepi jugak kes ader Ketua Bahagian UMNO yang tembak girlfriend dier (ahli Wanita UMNO) dalam kereta Caldina dulu tue dan akhirnya bunuh dirinya sendiri....

Sampai sekarang nih takder sekor pon ahli politik yang kojol kena tembak.... walhal... kalu ikut piawaian celakanyer yang boleh menjadi alasan mampus terkojol ditembak rasanyer ramai.... tak aci la gua nak kena sebutkan nama diorang,.... tapi takder pon sekor-sekor terkojol kena tembak...

Aderkah mereka semua nih kebal.... tak lut dengan peluru... tak sakit dengan santau.... tak giler dengan sihir..... pergh... hebat aaa...

Atau..... diorang nih sebenarnya la yang bersekongkol dengan pembunuh upahan nih demi untuk mengekalkan legasi, kuasa dan jawatan yang diorang dah pegang selama nih....

Bad Cop memang la ramai.... tambah lagi ramai yang tau dimana nak dapat senjata aftermarket.... senjata api haram.... yer la... sebab diorang yang rampas.... hahaha... jadi tak terkejut kalu ader senjata aftermarket dan haram nih yang beredar dalam pasaran dan akhirnya membunuh sasaran...

Persoalannyer sekarang.... berapa agaknyer kos paling murah untuk membunuh orang nih..... Last time gua dengar sekitar awal tahun 2000 dulu... kos paling murah aderlah RM500 dan umpan seorang awek untuk dikerjakan.... la nih gua rasa ader yang boleh amik sampai paling murah RM50 dengan umpan seorang awek untuk dikerjakan jugak..... pergh...

Aper nak jadi aaa....

Berkaitan : Anak terkejut pengasas Kumpulan Perbankan Arab Malaysian ditembak mati

11 comments:

  1. "Anak lelaki pengasas Kumpulan Perbankan Arab Malaysian Hussain Ahmad Najadi terkejut dengan pembunuhan bapanya di sini hari ini.."

    apa...
    adakah mungkin tersilap sasar.. tersalah org..??

    ReplyDelete
  2. bala dari Allah ramai yang duk ingat gempa bumi banjir kamarau dll ini pun satu bentuk bala juga.manusia tadbir dunia dengan peraturan manusia dah lama dah tapi tak berkesan jugak tapi peraturan Allah tak mau jugak pakai sampai la ni memang layak lah Allah kirimkan bala untuk manusia rasakan agar insaf.itu pun kalau mau

    ReplyDelete
  3. Bhai... upah takat 50 ke 500 tu level ayahanda atau abang long pekida bhai. Kalau pro mana dapat rate camtu.

    ReplyDelete
  4. Salam C++

    Balik ke zaman Al-Capone

    ReplyDelete
  5. Bhai...

    Berita baik bhai... PDRM dah dapat mengenal pasti dalang yang membawa masuk senjata api ke dalam Malaysia nie Bhai...

    aku dengar dari berita radio pagi nie...

    COBOL

    ReplyDelete
  6. Bisnes sewa pistol pon ada katanya haha ntah le.. Macam2 sekarang Bhai..

    Berapa upah yea hahaha.. satu kerjaya pulak ni pembunuh upahan hitman hahaha

    ReplyDelete
  7. Harap-harap tak ada le orang yang tembak penipu dakwat kekal....kah kah kah

    ReplyDelete
  8. Salaam Bhai C++,

    ayat lu ni gua suka...
    "Atau..... diorang nih sebenarnya la yang bersekongkol dengan pembunuh upahan nih demi untuk mengekalkan legasi, kuasa dan jawatan yang diorang dah pegang selama nih...."

    Bhai C++... gua ada spitol air... Lu nak tak..?

    ReplyDelete
  9. Bhai,

    rate skrang - RM300
    boleh dapat. sapa dia tukang wat keja, takleh la gitau hehe.


    - salah sorang kenalan jauh (member atas member) penah jadi pusher dan area dia ialah di salah satu tempat di selangor. dia dapat stok dadah dari siam. dia juga dapat pakej beli dadah xx gram/kilogram & dapat 1 pistol free. buy 1 free 1 maaa.
    So tu la salah satu cara pistol masuk Msia.
    hehehe


    p/s*member atas member tu sekarang dah jadi orang setelah duk kat pengasih beberapa tahun. dan dah ada kerja. harap2 dapat keluar terus dari dunia lama

    H.P.

    ReplyDelete
  10. Bhai/DeeDee Anonymous...
    Gua rasa tak tersilap sasar... memang sasaran utama tue...

    Bhai/DeeDee Anonymous...
    Tue la pasai... semua bala diberikan oleh Allah bagi manusia yang mahu berfikir...

    Bhai Waris...
    Masalahnyer... dalam banyak kes kat Malaysia nih... susah nak jumpa kes yang betul-betul yang pro buat.... hahaha

    DeeDee Yong...
    Hahaha.... Al Kepong jer kot... tak sampai tahap Al Capone...

    Bhai COBOL...
    Ader betul ka... Hahaha... lu bayangkan lar.. dalam beratus SB kat pekan sempadan tue... takkan la senjata api boleh lepas dengan senang... even kalu lu kat sempadan Thai beli BB Gun pon SB tau dan dapat rampas.... hahaha

    Bhai/DeeDee Anonymous...
    Hahaha... sewa pistol dah jadi macam sewa peralatan kenduri kendara... hahaha ... giler aaa... ini kerjaya yang takder EPF dan SOCSO... hahaha

    Bhai Asrul Sani...
    Gua rasa diorang taknak tembak sebab harga peluru lagi mahal dari nyawa mangkuk Dakwat Kekal tue... hahaha

    Bhai Sofi Kerajaan Rakyat...
    Aper klass pakai pistol air... orang sekarang pakai NERF Gun la... hahaha

    Bhai/DeeDee Anonymous...
    Aiyark... murahnyer... hehehe... lepas nih mesti ader ramai yang akan sewa servis dier nih... macam orang sewa servis photographer kenduri kawin.... hahaha...

    ReplyDelete
  11. Tuan, boleh buatkan satu blog post mengenai OE - emergency ordinance. history + facts. law/court kes berkaitan.

    tqs in advance, selamat hari raya :)

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja