Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

25 July 2013

Belajar Teknik Membuat Senjata (Video)

Bhai/DeeDee sekalian...

Sekali sekala apa salahnya kita berfikir diluar kotak. Dalam keadaan keselamatan di Malaysia ini agak tergugat akibat dari ancaman jenayah rompak, rogol, bunuh dan sebagainya maka adalah lebih elok jika kita semua dapat belajar bagaimana teknik untuk membuat senjata.

Apa yang gua nak sarankan. Gunakan senjata yang lu buat dengan "extreme precaution" dan jangan halakan muncung senjata ada kepada sesiapa pun..... Cukup bahaya jika lu halakan muncung senjata kepada orang.... takut ada yang akan cedera...

Ok.... dibawah ini gua sertakan satu video senjata moden yang agak efektif penggunaannya. Lu boleh cuba untuk membuat senjata ini pada waktu senggang dengan peralatan yang ada dirumah... Mari belajar teknik membuat senjata.. Apa tunggu lagi... Jangan berlengah...

P/S : Aiyark... giler aper gua tulis skema camnie... hahahaha


senjata tembak cicak ..... hahahaha

2 comments:

  1. ada manusia suka buat baik dan burok dan bila Allah bagi sikit ilmu dan tahu akan sesuatu ada yang ambil kesempatan bukan untuk pencegahan walaupun akan ada yang jadi mangsa

    manusia oh manusia bila mau sedar

    ReplyDelete
  2. Bhai...

    hang bagilah benda nie kat pembela pemimpin yang maksum tu... pembela-pembela tu sdah berikrar akan membela pemimpin yang maksum tu...

    COBOL

    ... ada jugak yang bertanya, apasal nak saman waktu nie (hari tu lah), aku pun nak tanya jugak, apasal nak fitnah waktu tu... timing orang asyik salah, timing dia je betui...

    sorry Bhai, terkomen 'luar kotak' lah pulak...

    COBOL

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja