Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

03 July 2013

Lubuk Wang Mudah

Bhai/DeeDee ...... Gua sebenarnya belum nak mula lagi memberikan komen berkaitan isu Tabung Haji nih.... sebab gua sebenarnya dah labelkan Tabung Haji sebagai karut lagi mengarutkan.... Hahahaha..... Kenaper gua labelkan camtue ... Hahaha... Kalu lu orang rajin baca blog gua... mesti lu orang boleh tau kenaper... Hahahaha..

Okeh.... punya la ramai orang yang bersih (sahsiah dan diri)..... dalam Malaysia nih...... tapi Tabung Haji boleh plak menaikkan "kaki maksiat" sebagai CEO Tabung Haji... Aper nak jadi la ngan Tabung Haji... Aper nak jadi la ngan lembaga pengarah semua tue.... Sudah jauh "kesesatan" diorang nih.... Hahahaha

Lepas nih.... ader chan la CEO Tabung Haji pi buat Haji secara FREE ditaja oleh Tabung Haji... bukan setakat dier pergi seorang pon ditaja Tabung Haji... tapi seluruh anak pinak pon boleh dapat tajaan percuma.... Hahahaha....  diorang pakai duit mana nak taja nih.... hahaha... dengan kuota haji yang terhad ..... hahaha.... melainkan dier akan ditaja dengan duit kuntungan yang dikaut oleh Tabung Haji atas pemusingan modal bagi keseluruhan wang yang dikumpul dalam tabungan..

Tabung Haji yang semakin hari semakin sudah jauh dari matlamat asal penubuhannya... sudah semakin teruk gua nampak.... Aper nak jadi lar....  agaknyer Tabung Haji sudah jadi lubuk wang mudah kot.... pasai tue la langau dok berkerumun nak hinggap..... hahahaha

Oh yer.... Nampak sangat la kat Malaysia nih dah takder orang yang bersih (sahsiah dan diri) dalam ertikata sebenar... sampaikan kaki maksiat pon boleh dilantik menjadi CEO satu organisasi yang membawa imej Islam.... ini serupa macam biler letak kaki fitnah sebagai presiden parti Islam..... hahahaha.... samer jer teruknyer.... nak buat camana....

Aper pon.... gua nak tanya... tahun lepas dewata raya pergi haji dengan seluruh pari-pari, dagang sentri dan sebagainya tue pakai duit hadiah dari Tabung Haji ker..... pakai kuota mana.... kuota muasasah ker atau kuota pakej...... sampai kering dan kosong kayangan..... hahahaha

P/S : Ini baru sikit jer gua jentik.... hahaha

5 comments:

  1. askm ctt
    aku x halal TH bayar eluan guna hasil untung simpanan aku pd aziz
    aku cadang pd ctt atau sesiape yg mahir buat facebook utk menzahirkan tentangan pd perlantikan aziz

    ReplyDelete
  2. sudah tukar nama, bos. jadi tabung hajeee!

    ReplyDelete
  3. sudah tukar nama, bos. jadi tabung hajeee!

    ReplyDelete
  4. apabila sesuatu urusan diserahkan kepada bukan ahlinya tunggulah saat kehancuran

    ReplyDelete
  5. Bhai/DeeDee...

    Hahaha.... Tabung Hajee aaa.... hahahaha... lawak siot... lepas nih kena tukar signbord dan logo la plak... hahahaha

    EE..... hahaha

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja