Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

15 July 2013

Malangnya Nasib Orang Islam Di Malaysia

Bhai dan DeeDee sekalian... semoga rahmat dan keampunan Allah buat semua lu orang.... sempena Ramadhan yang mulia nih... gua memohon keampunan dari Allah Taala atas segala kerja-buat gua... sama ader yang baik mahupun yang jelik...

Untuk pengetahuan lu orang.... malangnya nasib orang Islam di Malaysia nih... sungguh malang....

  • bila ibadah puasa dihina dan dipermainkan, jangankan JAKIM yang masih lagi sampai hari nih tak keluar statement mengecam, Ketua Agama Islam yang kononnya menjadi pelindung Agama pon takder komen mender. Nak marah dan murka pon takder.
  • bila puak kafir dan kuffar menghina undang-undang Islam (macam yang dibuat oleh Presiden MCA tempohari), sampai kehari ini pon takder sorang pon Ketua Agama Islam yang kononnya menjadi pelindung Agama pon tak berani nak komen atau marah. 
  • bila puak kafir dan kuffar menghina undang-undang Islam (macam yang dibuat oleh Presiden MCA tempohari), Dewan Pemuda PAS Pusat yang kecoh kononnya nak hantar memorandum kepada Ketua Agama Islam sebaik Ketua Agama Islam nih balik dari Mekah pon takder citer episod sambungannya.. senyap sunyi...
  • biler puak kafir dan kuffar menghina ibadah puasa dan undang-undang Islam, tok-tok Mufti langsung senyap tak terkata aper... agaknyer dah terlebih banyak makan benda tak halal kot tue yang jadi mandom tu..

Sedih sungguh lar....  aper nak jadi ngan kiter di Malaysia nih... dapat Mufti... Mufti Suq...  dapat Ketua Agama Islam pon... jenis mandom... dapat Parti Islam pon pengecut...  ader NGO konon memperjuang Islam pon.... semua macam dah hilang telur dirabat dek anjing...

Aper daaa.... ader JAKIM pon .... serupa macam setan bisu.... takder taring.... macam cilanat lar...

P/S: Ini hari naik motor dari Gambang balik ke Kemaman ... Hahaha .....

7 comments:

  1. ketua pemuda PAS dah jadi MP so dia sibuk memberi takzirah di masjid sempena ramadhan. ketua dewa2 x jumpa tangga turun dri kayangan jadi x tau pebenda masaalah rakyat. Nak guna henpon x reti sbb jenis bangang....dok situ sbb keturunan dan kebebalan rakyat yg seronok tengok dewa2 berkereta besar, berumah agam, berpoya-poya..hahaha demi bangsa..

    ReplyDelete
  2. Bro...mana nak cari topeng hitam tu. Cara gak pakai naik motor masa jerebu heehee

    ReplyDelete
  3. semua dh kena pegang telur. telur berat bawak duit syiling byk sangat. tu mulut diam membisu.

    ReplyDelete
  4. huish, sapa mamat pkai balaclava tu? tengok mata je dah tau hensem..... kehkehkeh...... jgn marah ha, puasa kena sabar.....

    ReplyDelete
  5. Bhai/DeeDee sekalian...

    Itu balaclava gomen issue lar... Hahaha... fire proof kot... gua tak pernah la cuba bakar... Hahaha... mana boleh beli aaa... ntah la... tak tau la gua..

    ReplyDelete
  6. 100:1. Demi kuda perang yang berlari kencang dengan terengah-engah,
    100:2. dan kuda yang mencetuskan api dengan pukulan (kuku kakinya),
    100:3. dan kuda yang menyerang dengan tiba-tiba di waktu pagi,
    100:4. maka ia menerbangkan debu,
    100:5. dan menyerbu ke tengah-tengah kumpulan musuh,
    100:6. sesungguhnya manusia itu sangat ingkar tidak berterima kasih kepada Tuhannya,

    100:7. dan sesungguhnya manusia itu menyaksikan (sendiri) keingkarannya,

    100:8. dan sesungguhnya dia sangat bakhil karena cintanya kepada harta.
    100:9. Maka apakah dia tidak mengetahui apabila dibangkitkan apa yang ada di dalam kubur,
    100:10. dan dilahirkan apa yang ada di dalam dada,
    100:11. sesungguhnya Tuhan mereka pada hari itu Maha Mengetahui keadaan mereka.

    macam barakuda

    ReplyDelete
  7. Islam mende... Islam keturunan dan ikut ikutan... kalau kapla tatak munyi maka yang ikut pun mesti mau dok diam2... telur kasi sorok dalam2... hahaha... lu olang semua yang ada akai, gua nasihat lu olang buatlah apa yang mampu... kalau tabley pi ngadu kat Yang Menguasai hari pembalasan...

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja