Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

14 July 2013

SKMM Double Standard

Itu hari biler ader kes sorang blogger Melayu bermasalah dengan Kerajaan Malaysia... Laju jer SKMM dan PDRM serbu rumah dier dan sediakan waran tangkap... Malah komputer dan moden blogger Melayu tue pon dirampas...

Punya la cepat tindakan SKMM... Yang best tue takder pon laporan polis yang dibuat keatas blogger Melayu tue pon..

Tapi... Biler dua ekor mangkuk ayun Cina buat kerja macam celaka ... SKMM cuma kata akan panggil mangkuk ayun dua ekor tue untuk siasatan... Takder pon SKMM dan PDRM serbu serta tangkap mangkuk dua ekor Cina tue..

Kenapa takut tak amik tindakan... Takkan pasai mangkuk dua ekor nih dijamin oleh Chua Soi Lek kot... Takkan la... Walhal aper yang mangkuk dua ekor nih buat sah-sah jatuh dalam kategori Hasutan... Bawah Akta Hasutan..

Biler tindakan SKMM double standard... Nampak sangat la SKMM nih memang tabley pakai... Nak harap PDRM amik cakna bab nih pon tabley gak.. PDRM tak cukup kaki dan tangan...

Nak harap Setan sembilan ekor nak jaga kesucian Islam buat mimpi jer la... Senyap sunyi takder sekor sembilan setan nih yang nak bercakap ker bising ker...

Agaknyer setan-setan yang sembilan ekor nih dah kena belenggu dek Allah Taala kot... Maybe la kot pasai dalam bulan Ramadhan biasanyer setan kena ikat... Walaupun gitue ader gak setan tua yang dapat lari pi negara atas angin... Sebab setan tua tue bukannyer posa pon... Hahaha... Nak raya nanti baru la nampak muka setan tua tue...

Errr... Setan puasa ker aaaa.... Hahaha ...

5 comments:

  1. kalau pasal seks, xkena rush tangkap. di panggil jemput apa. silap2 ada makan2 lagi.

    ReplyDelete
  2. Senang cerita... semua takut kat cina. PORKasa & PORKida pun diam membisu.

    Kalau dengan melayu rasa macam nak runtuh dunia ni. Dengan cina tunduk malu... pigi dah.

    Ni sume melayu kasta pariah

    ReplyDelete
  3. kalau hanya pandai bersumpah dalam solat diluar solat apa yang nak diharap.kalau dalam sesaat tak ada makhluk yang menyembah Allah dah lama bumi ini Allah musnahkan

    ReplyDelete
  4. Amalilio aper citer? Bila nak beri ke Filipina?

    ReplyDelete
  5. Setan kemusang bro..

    musang sembilan ekor ke hohoh.. :)
    musang berbulu ayam bhai eh..

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1