Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

24 July 2013

Najib Razak Tercabar, Umumkan Bonus Hari Raya

Bhai/DeeDee sekalian....

Hehehe.... MB Selangor (Abdul Khalid Ibrahim) telah berjaya mengkamjatkan Najib Razak dengan pengumuman bonus Hari Raya untuk kakitangan kerajaan Negeri Selangor (tetap, kontrak atau sambilan) sebanyak sebulan gaji...

Hahaha... so skrang bola sudah kena pada kaki Najib Razak... kalu dier tak umumkan bonus raya.... memang masak la BN kena kutuk.... Hahaha... kalu dier umumkan tapi bagi seciput... dan bukannyer sebulan gaji.... hahahaha.... masak jugak Najib Razak kena kutuk.... hahaha...

Gua dengar citer... Kerajaan Negeri Pulau Pinang pon akan umumkan bonus pada kadar yang sama dalam sehari dua lagi..... Tentang Kerajaan Kelantan... yang ini gua tak tau..... tapi yang pasti... Negeri Selangor dah lead.... hahaha....

So... Amacam,..... Takkan la nak tunggu Rosmah Mansor umumkan kot bonus Hari Raya nih..... hahahaha.....

Oh yer lupa.... PRU13 sudah solosai... jadi tak perlulah nak kasi bonus Hari Raya..... hahahaha... sudah menang... aper lagi mau susah hati... 5 tahun boleh enjoy.... hahahaha...

Ader brani ker Najib Razak .... Atau Najib Razak kena tanya Rosmah Mansor dulu kot.... Hahaha....


3 comments:

  1. tunggulah sampai berhingus kut kut dapat bonus yang pasti sg bonus ada kat kl

    ReplyDelete
  2. Wah Khalid cabar kerajaan pusat bagi Sebulan setengah tu.. bukan setakat sebulan Bhai.. :)

    Kalau bagi sebulan setengah Klaid tambah setengah lagi ajdi 2 bulan.. So untung kerajaan selangor keluar 1/2 aje.. dari sebulan hahaha..

    camtu ke aku paham?

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja