Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

24 July 2013

PAS Terengganu: Macam Macam Ada

Bhai/DeeDee sekalian...

Tujuan gua menulis artikel ini adalah sekadar memperkenalkan lu orang sumer dengan aper yang ader dalam PAS Terengganu. Satu benda yang menarik dalam PAS Terengganu nih aderlah sikap mereka yang kuat wala' serta taksub kepada pimpinan ... Memang bagoosh wala' dan taksub nih... tapi biarlah guna otak sikit... Jangan sia-siakan otak dan akal yang Allah Taala telah kurniakan.... gunakanlah sebaiknyer...

Okeh.... Disini gua ingin memperkenalkan seorang blogger yang terhebat di Rusila...  Dier memperkenalkan dirinya sebagai FZT (http://freezoneterengganu.blogspot.com/) ... Nih gua tolong promosi nih... bagi chan blogger nih boleh sampai level blogger AmenoWorld ker... Anak Sungai Derhaka ker... hahaha

Gua takmo nak citer banyak tentang dier sebab gua cuma kenal dier kat dalam Internet jer (???? hehehehe).... tapi dari melihat cara penulisan dier kat blog.... (oops... sebelum tue... just nak kasitau.... dier nih katanya cukup lengkap ditarbiahkan oleh Hadi Awang) ... gua rasa aaa dier nih ader sikit mental (atau dier nih ader pekena pil kuda kot?)....

Hahaha.... bukan aper... dari cara penulisan yang tak tentu hujung pangkal... Dari penulisan yang takder gunakan huruf besar di permulaan sesuatu ayat.... gua saspek dier nih UPSR pon tak lepas kot.... kesian.... hehehe

Sori aaa... gua bukan tuduh mender ker  fitnah mender ker...aper ker.... tapi gua menilai dari sudut penulisan.....  yang best tue... semua penulisan dier dalam blog penuh dengan amarah .. tapi amarah yang tidak ketahuan hujung pangkal....  dulu sebelum ditegur oleh ramai orang.... dier menulis langsung takder perenggan.... main hentam keromo.... mesti masa sekolah dulu biler buat karangan dier failed.... hahaha

Selepas ditegur... baru la ader perenggan.... tapi ayat still masih tak ketahuan hujung pangkal.... errr.... macam nih ker contoh tarbiah yang Hadi Awang dah bagi.... patut la pon jumud dan taksub giler... hahahaha....  Satu yang menarik tentang blogger nih.... kalu lu baca artikel dier yang lain.... takder satu artikel original idea dari dier... melainkan semua artikel dalam blog dier digunakan untuk tembak blogger lain yang tak ngam dengan pemikiran dier...

Takder satu artikel yang ilmiah pon yang boleh didapati dari laman blog FreeZoneTerengganu nih.... even nak tunjukkan macam mana PAS boleh mentadbir Terengganu pon takder dalam kandungan artikel dier... Patutnyer sebagai blogger ternama di Terengganu...  wajarlah dier memperincikan aper yang akan dibuat dan dibangunkan oleh PAS jika dapat memerintah Terengganu... Tunjukkan satu idea atau gagasan yang baik ker... tapi tidak..... nehi...

Patut lah pon PAS Terengganu kekal kalah lagi dalam PRU.... sebab takder blogger PAS Terengganu yang boleh dijadikan contoh.... Nak harap portal TKO.... hahaha.... penuh dengan maki hamun ader la.... Hahaha.... kesian....

By the way....  blogger camnie bukan level gua... jadi buang masa gua layan dier.... ... Hahaha... gua sekadar nak "bakar line" jer ngan dier... Hahaha.... banyak lagi benda berfaedah boleh gua layan... tapi pasai kesian kat dier... gua listkan la jugak link blog dier kat blog gua nih... at least ader la orang berpeluang baca blog dier... hahahaha

Contoh penulisan blogger PAS Terengganu yang macam-macam ada ...



7 comments:

  1. Lama dah tak tengok langsung blog macam loji sampah saraf tu. Niat kita ingatkan dia supaya jadi macam Jemaah Pas lain, dia boleh faham sebaliknya menjadi kian parah. Akhirnya jadi macam cerita Luncai terjun dengan labu labunya. Biarkan ...biarkan. Dewanya sekali kena saman.

    ReplyDelete
  2. semua org boleh menulis,cuma ada yg ok dan ada yg ko..tak semestinya penulis tu asuhan atau keluaran dari pas...atau mana2..takkan semua benda nak dikaitkan dgn pimpinan atau individu atau apa jua la..kalau camtu takde beza belah mana pemikiran kita ngan mamat tu.Adakah semua tulisan blog mewakili atau dikaitkan begitu?

    Blog gitu patut diabaikan je dan tak payah sebar,mana yg masuk..sekali baca,rasanya takkan berkunjung dah kesana.

    ReplyDelete
  3. blog ni memang blog logi kumbahan,x faham apa satu dia tulis,dah tu marah memanjang kat suma orang,mcm admin cakap,mental...ada kut dua kali masuk blog dia,pastu tinggal terus.

    ReplyDelete
  4. Bhai... what do u xpect from that idiot? Takat sekolah pondok itulah maximum dapat dihasilkan.

    Orang lain semua jahat dia aja yang terbaik walaupun jelas nampak bodoh. Nak kata Islam ajar mcm tu aku rasa tak kot?

    Yang aku nampak mangkuk tu sebijik macam papa gomo dan parpukari yang kuat merapu tapi versi pembangkang (sampai kiamat) hehe

    ReplyDelete
  5. padan muka lu....hahaha
    Kuat sangat mengutuk Islam 1Malaysia ...
    Islam fahaman Malaysia ni tak kira dalam umno ke pas....hahaha

    ReplyDelete
  6. Hehehe...teman pun nak tumpang semangkuk ngutuk fzt ni...teman rase elok dia blaja tulisan siam. Sambung terus je ayat2 tu tanpa peduli huruf besar atau kecik...cam hampeh je...

    ReplyDelete
  7. dah memang dasar jumud bodoh piang mmg mcm tu bhai, orang lain buat semua salah, puak dia je yang betui, itulah pas kalau nok tau, sbb tu rakyat ganu sendiri buhsan ngan pas pis pus nie

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1