Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

13 July 2013

Dewa Pekak, Dewa Buta, Dewa Bisu

Bhai/DeeDee....

Zeus tue dewata raya.... Apollo tue dewa... Pluto tue dewa...  Poseidon tue dewa.... Arthemis tue dewa...   Ares tue dewa....    Hades tue dewa ... dan  Aphrodite serta Hera tue pulak aderlah dewi ... Dan kalu ikutkan mithology Greek..... kesemua dewa nih pernah bercakap dengan manusia..... Hahaha.... cuma dewa dan dewi nih tak campur tangan masalah manusia....

La nih pon ader dewa dan dewi.... ader sembilan dewa yang dikepalai oleh dewata raya..... tapi.... samer macam dewa dalam mitos Greek... walaupun dewa-dewa serta dewata raya tue ader bercakap dengan manusia.... tapi samer gak... dewa dan dewi serta dewata raya nih tak amik pot pon masalah rakyat....

Dewa-dewi nih duduk kat legion mereka jer....  manusia tabley dekat.... lain kasta... lain level.... jadi tabley nak campur... malah kena hormat dan sembah... Dewa dan Dewi serta Dewata Raya nih punya la hebat... sampai ader yang menyembah tahap kronik sehingga membongkokkan badan ala ruqu' ....

Hebat betul lar.... konon cerita... Dewata Raya dan para dewa nih aderlah ketua kepada agama..... yer la... dah level dewa kan... mestilah jadi ketua.....  tapi... hampeh.... biler agama dipermainkan... biler agama dihina... bila Ramadhan dan puasa menjadi bahan lelucon puak kuffar dan kafir..... aper yang dewata raya dan dewa nih buat....

Takder aper pon.... yilleks... nil.... kosong.... Sebab dewa memang pekak.... dewa memang bisu.... dan dewa memang buta.... Masya Allah....... susah manusia nih kalu dapat dewa pekak, dewa buta dan dewa bisu..... hancuss dunia.....


Para pentaksub dan penyembah dewata raya dan dewa nih takder plak nak bengkeng... nak marah... nak berdemo.... nak buat laporan polis ker mender ker.... ataupon paling kurang pon hantar sebijik peluru dihidup kepada puak kuffar dan kafir yang mengleluconkan Ramadhan dan Puasa nih.....  takder.... senyap... pengecut... hilang semangat puasa tue sendiri...

Takder semangat jihad pon dalam diri puak-puak pentaksub dan penyembah dewa nih.... hampeh...

Susah kalu manusia menyembah selain dari Allah Taala nih.... susah..... sesat larat..... sesat lagi menyesatkan....






4 comments:

  1. 61:8. Mereka ingin hendak memadamkan cahaya (agama) Allah dengan mulut (ucapan-ucapan) mereka, dan Allah tetap menyempurnakan cahaya-Nya meskipun orang-orang kafir benci.

    Islam agama yang diredoi Allah telah menjadi ramai pembenci mencaci setiap hari tetapi Islam tetap berdiri teguh diatas bumi milik Allah. Allahuakbar.

    ReplyDelete
  2. Bhai;

    Allah jadikan Manusia, Malaikat dan Jin... Allah tak pernah pun cipta Dewa... daripada mana datangnya Dewa2 tuuuu....

    Nak dikategorikan dalam golongan Manusia.. Dewa2 tak mencampuri urusan Manusia, jika dalam golongan Malaikat... perghhhh... jauh sama sekali... hahahaha...

    Yang tinggal hanya golongan Jin... hahahaha... lu sendiri mau ingat laaaa... muakakakakaaaaa....!!!!

    ReplyDelete
  3. Salam C++

    Dewa ni mati tak?

    ReplyDelete
  4. Bhai/DeeDee Anonymous...
    Stuju ngan pandangan lu... AllahuAkbar...

    Bhai ISA...
    Ini bukan Jin la bhai... ini lagi satu spesis... hahaha... Ini mungkin spesis Neanderthal ... hahaha

    DeeDee Yong...
    Dewa nih tak mati... tapi kojol jer.. Hahaha

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja