Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

24 July 2013

Bila Pengerusi SPR Berperangai Macam Budak-Budak

Bhai/DeeDee sekalian...

Lu orang biasakan tengok budak-budak bergaduh... paling biasa akan dapat lihat episod "ini kepala bapak engkau, ini kepala bapak aku" diorang akan buat kat atas tanah... Masing-masing sibuk nak pejak kepala bapak musuh diorang... Hahaha...

Kalu kalah main jengket ker... kalah main guli ker... kalah main kayu konda kondi ker... kalah main galah panjang ker... kalah main kabbadi ker.... hahaha.... mesti akan ader episod camnie...

Tapi yang lagi hebat biler gaduh diorang jadi lagi tinggi... sampai keluar cabaran "kalau kau anak jantan mari la sini lawan sorang-sorang" .... atau kalu masa diorang menggamjat kengkawan waktu malam lepas balik dari mengaji.... yang mana ader yang akan gatai kata "kalau ko anak jantan pi la masuk kat rumah yang berhantu tue".....

Takpon paling lekeh skali biler kiter tengok.... bebudak biler dah kalah... mula la cakap "tak aci la repot kat bapak ko... tak jantan la camnie" .... Hahahaha...

So.... bila pengerusi SPR berperangai macam budak-budak .... tue yang terbit statement macam nih ....

"Kami berharap dalam tempoh satu minggu bermula hari ini, kalau dia betul-betul anak jantan, ulang dakwaan itu di luar dewan."

Hahahaha.... lawak siot..... walhal dah lebih seminggu dah Rafizi Ramli buat kenyataan tue dua kali... sekali didalam Dewan Rakyat (dibawah imuniti Ahli Dewan Rakyat)... dan sekali lagi dibuat di luar dewan iaitu di Lobi Parlimen (tiada imuniti Ahli Dewan Rakyat)...

So.... aper kejadahnyer main cabar-cabar macam bebudak nih.... main guna statement "anak jantan" ..... Aper daaa.... Kalu itu macam la.... kitorang sumer pon nak cabar Pengerusi SPR gak.... "Kalau betul Pengerusi SPR ader telur (anak jantan), sila umumkan nama syarikat pembekal dakwat kekal tue" ......... hahahahahaha

Lawak siot...


1 comment:

  1. Kepala kafir 2 ekor SPR tu bukanya takutkan dosa pahala (kerana kafir), mereka lebih lebih takutkan perut mereka tak berisi (rasuah memenangkan BN) walaupun di isi dengan wang haram. Tak perlu mengutuk Yahudi dari Israel kerana Yahudi Melayu 1000 kali lebih celaka dan kejam dari Yahudi Israel.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja