Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

28 July 2013

Bekap, Jangan Tak Bekap

Bhai/DeeDee sekalian...

Hahaha.... artikel nih pendek jer... sekadar untuk waktu senggang nak tunggu waktu Imsak nih.... Hahaha.... gua baru jer abis baca sana sini dalam Internet nih... dan gua dapati episod bekap membekap sedang bermula disana sini ... Hahaha... best aaaa.....

Bekap bhai... bekap.. jangan tak bekap.... Hahahaha....

Sana sini puak-puak nih membekap bos besar diorang... Stendet la bekap nih.. hahaha... walhal... takder sekor pon yang bekap nih nak tanya pasai aper isu nih terjadi kat bos diorang.... pasai aper diorang terpaksa nak bekap bos diorang.... Hahaha....

Kalu yang bekap bos tue jenis bodoh takper la... ini jenis yang ngaku banyak ilmu tue bhai... hahaha... tapi pelik aaa.... takder sekor pon yang dok bekap kuat tue yang nak bertanya kat bos diorang aper pasai bawak citer fitnah.... aper pasai bos diorang bawak citer takder fakta dan bukti... Aper pasai bos diorang cari penyakit sampaikan diorang terpaksa  bekap bos la plak...

Tapi pasai nak bekap punya hal aaaa...  biarpon bos dier berak kat tengah jalan pon... tetap diorang akan bekap gak.... hahaha.... lawak siot.... hahahaha..... biarpon bos diorang tue kencing tengah jalan... tetap gak diorang akan bekap..... ini bangang namanyer....  dah bos tue berak dan kencing tengah jalan... kena la tegur dan nasihat... ini tidak.... siap bekap lagie....

Hahaha..... kesian..... hahahaha.... ader otak tapi tabley nak guna.... kesian.... ader ilmu tapi tabley nak pakai.... kesian....  bangang selamanyer.... hahaha..... patut la pon asik kena main dan kena buli jer dengan samseng.... Hahaha... sebab bangang selamanyer.... Hahahaha.... sebab tue la samseng boleh berlagak hebat... sebab dapat bahan buli dan main yang paling bangang tahap "dewa jalan duta" ....

Hahahahaha...... kesian..... hahahahaha

3 comments:

  1. Sifat kekitaan perkauaman tu biasa la Bhai bila lama sangat dalam parti atau ada kepentingan maka bekap membekap tu musti ada.

    Kita kalau dah lama sangat dalam sesuatu pekara atau kumpulan dah jatuh chenta dengan pekara tu pun akan timbul rasa marah geram bila orang pelekeh kita atau kumpulan kita, walhal kadang yang diaorang cakap tu betul. So tu sama je tak kira pas ke umno atau bekap membekap tu pasti ada.

    Jadi mari kita kembali la kepada Allah jangan taksub dengan sesuatu kita buat semuanya untuk Allah kepada Dia juga kita kembali. Jangan taksub sangat dengan sesuatu apapun kecuali Allah S.W.T. dan carik la jalan yang benar yang sebenar-benarnya. Semoga kita tidak dibutakan dalam melihat kebenaran.


    ReplyDelete
  2. hadi ni lebih kurang morsi gak kata diorg waulahualam

    ReplyDelete
  3. Bos besar dia orang tu terlebih bijak. Tak suka makan umpan tapi suka telan mata kail... kih kih kih

    Umno hulur mata kail tanpa umpan pun dia sapu

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja