Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

16 July 2013

Kes Joe Fernandez Bakal Berulang?

Bhai/DeeDee sekalian...

Aderkah kejadian seperti kes Joe Fernandez bakal berulang di Malaysia? Aderkah "sasaran" akan ditamatkan dengan dua butir peluru yang sekadar bernilai RM0.45 sebutir? Aderkah "sasaran" telah dan akan sedar bahawa tindakannya mengundang dua butir peluru?


Aderkah pihak pasukan keselamatan akan membiarkan perkara ini berlaku? Aderkah mungkin kertas siasatan bagi kes yang mungkin berlaku ini bakal ditutup selepas 100 hari?  Aderkah ianya akan dibiayai dari dana kerajaan?

Aderkah ianya akan menjadi pengajaran kepada yang lain?

Ntah la bhai... Gua tak tau... gua tak suruh dan gua tak larang ... kalu dah nak terjadi... terjadi la....  saper suruh cari pasal... saper suruh cari penyakit... Kalu nak buat kerja bangang... pikir dulu aaaa...

Aper pon... gua dikhabarkan... nama dua "sasaran" nih sudah naik kat pasaran.... Bebudak kat Jabatan E Bukit Aman pon tau.... kecoh.... nak tau citer lanjut tak payah la tanya gua... gua pon "kabur" pasai nih... cuba tanya bebudak Cawangan Khas....  bebudak "SKOT" pon dikhabarkan tau pasai "sasaran" nih...

Gua kabur citer selanjutnyer..... dan gua tak tau.... sori aaa ....

### Ini bukan ugutan, ini bukan hasutan, ini sekadar perbincangan semata-mata ###

6 comments:

  1. lu cerita pasal couple giler sex tu ke? tu la hyper sex sangat, otak pun jadi senget. nk wat lawak ke jadahnya dok promote bak kut teh 'halal'? duh!

    so sekarang, mana mau lari? cakap siang pandang2, cakap malam dengar2.....

    ReplyDelete
  2. 2 biji je ke... TKP Ktam kena lebih dari tu... kalau full mag baru kira kaw...bab ekonomi manyak cepat... bab agama manyak slow lar...

    ReplyDelete
  3. abis kalau dah bebal xpaham2 sensitif agama lain..terima la padah. Tapi kalau org islam sendiri hina agama islam pe cite...? x naik ke nama dlm list...hahaha...

    ReplyDelete
  4. bhai,

    yang mulut tak insuran kata 'zaman nabi takdak gilette' camne pulak? bpe bijik peluru tu? tapi gua rasa dia ada 'ilmu kebal sulu' sebab tu tak mati2 lg.

    heran jugak time isu tu dulu, takdak sapa pulak pihak2 dan ngo berkaitan nak bersuara bising2. ke org tua tu taraf dia lg tinggi dari nabi?

    tp dia takleh claim jd nabi melayu sebab 'nabi kahar' dah claim dulu. dia layak claim nabi mamak je la kot....

    ReplyDelete
  5. Bhai/DeeDee Anonymous...
    Hahaha... ker gua ader citer tentang orang lain.... metafora bhai.. metafora.... hahaha

    Bhai Melingkup Bahana...
    Dua bijik tue kira dah cukup lar... hahaha... kalu banyak-banyak buat rugi peluru jer... kalo boleh pakai santau lagi bagoosh..

    Bhai BunBinBan...
    Kalu yang kes yang lu cakap tue... hahaha... ntah la... gua tak tau nak story camana... Otai santau pon takmo nak santau mamak sekor tue... Ker mamak tak mungkin kena santau kot....

    Bhai/DeeDee Anonymous...
    Yang idup tue antu raya dier la... mamak tue dah lama KAJOL... errps.. KOJOL... hahaha...

    Hahaha.... bab Nabi Mamak tue yang paling gua tak tahan nak dengar... hahahaha... TERBAEK....

    ReplyDelete
  6. Tuan C++.

    Mereka ini sudah rasa lama hidup, sebab itulah mencari penyakit sebegini.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1