Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

02 July 2013

Bangla Balas Dendam

Bhai/DeeDee sekalian.... Skarang nih Malaysia sudah kena... Malaysia sudah jadi sasaran... Hahaha.... banyak server kat Malaysia yang menggunakan domain .com.my sudah kena hack oleh hackers Bangla.... Ini gua rasa ader kena mengena dengan elaun yang kakitangan SPR dapat pada PRU13 sebanyak RM200 juta lebih... sebab itu lar Bangla hack server Malaysia..


Bangla sudah marah.... Bangla sudah mau balas dendam... Bangla sudah mengamuk.... hahaha

Sebab Bangla la yang kasi banyak menang kat dalam Malaysia pada PRU13 baru nih... depa dapat sikit jer... tue yang diorang marah biler dapat tau kakitangan SPR dapat elaun sampai RM200 juta lebih... patutnya... diorang yang dapat nilaian banyak tue... Hahaha

Itu belum lagi geng Indon dan Myanmar hack server Malaysia nih... semua pasai tak puas hati dengan pembayaran pada PRU13... hahahaha...

Aper nak jadi aaaa ngan Malaysia nih... buat malu MyCERT dan CyberSecurity jer.... hahahaha.... lawak aaa.... tak pasai-pasai gua kena kerja lebih pi sana sini ..... aiyark... nak kasi setel banyak server nih.... hahahaha... Wei SPR... pi la bayar jer itu Bangla punya tuntutan...


The hacker identified himself as Tigerm@te who claimed to be a Bangladeshi.

The provocative message left was "Hello Malaysia, you think you are more advanced than us? Respect our workers, we will respect you! Running it since 2007". - July 1, 2013.

5 comments:

  1. 'Respect our workers, we will respect you!'...

    Bhai,

    Akiu ingat si Tigerm nie dah ketinggalan baslah... 2007 boleh tetapi sekarang nie tak kut...

    sebab ramai Bangla dah jadi Boss dah, bukan worker lagi... kat Keramat tu, dulu dia jual besi buruk, sekarang nie dia yang beli besi... bayar gaji kat pekerja (Bangla, Melayu, Indon dan India)and pada tukang pau berlesen...

    COBOL

    ReplyDelete
  2. nasib baik dia xcerita psl PRU13 tentang banglasia. hahaha

    ReplyDelete
  3. biasa la bhai... semua nga nga... tunggu arahan...sini bocor...sana bocor... takdak arahan baru...main telur... sebab arahan utama ialah jangan memandai-mandai...nanti bos nampak bodoh... lupalah bhai...kan diaorang ni cuma observe je... do not interfere...maybe next year boleh tambah budget... dapat budget boleh la main mesin kuda...hahaha

    ReplyDelete
  4. bro, ada maklumat mengatakan coding yg diperiksa didapati menggunakan bahasa indon..what the he** bangla hackers guna bahasa indon... mungkin ini semua.propa...wait & see .. mungkin bajet ict dinaikkan tahun ni..lagi 2 bulan pembentangan bajet..lagipun teringat lak najib dan ahmad zahid hamidi kot ada pergi indon baru2 ni...

    aymy8888

    ReplyDelete
  5. Bhai/DeeDee sekalian...

    Gua rasa ini Bangla sudah kawin ngan orang Indon lar... pasai tue la dier pandai Bahasa Indon.... hahaha

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1