Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

04 July 2013

Bila Penzina Melantik Perogol

Bhai/DeeDee sekalian....

Aper la yang lu orang nak harapkan..... cuba bagitau gua.... hahaha....  lupakan sajer la harapan lu orang tue nak lihat institusi yang bersandarkan kepada "agama" untuk jadi hebat..... hahahaha.... lupakan sajer aaaa...

Lu orang mau cakap aper....... lu, gua dan semua orang kecoh pon tak jadi kudis pon kat "bahan bakar api neraka nih" ..... pada mereka (bahan bakar api neraka).... segala tindakan diorang aderlah betul... dan bertepatan..... payah aaaa....

Aper la yang lu orang nak harapkan.... bila mana penzina melantik perogol untuk menduduki kerusi tertinggi dalam institusi yang bersandarkan kepada "agama" nih..... Si penzina siap ader anak luar nikah kat luar negara.... manakala mangsa si perogol pulak juga berada di luar negara... yang best tue... kedua-dua anak luar nikah dan mangsa rogol dibantu kewangannya.... hahaha.

Sebab itu lah gua cukup tak terkezut dan heran biler mana si dayus melantik kaki maksiat untuk menjaga kantung duit orang Islam...... hahahaha ....

Quote From Catholic Bible:

"But choose among the people, capable, God-fearing men, men of truth who hate a bribe, and appoint them as leaders for groups of a thousand, a hundred, fifty and ten." - Exodus 18,21

"And you, Ezra, according to the wisdom of your God, appoint judges and magistrates to administer justice to all the people at the other side of the River, to all who know the Law of your God; and teach it to those who do not know it." - Ezra 7,25

Hahaha ...  mesti Geng Rusila akan labelkan gua sebagai sesat @ kafir lepas nih ... pasai gua amik quote dari Bible.... hahaha ... Bhai... kalu lu nak berhujah dengan puak Kristian, lu kena la belajar tentang Bible... kalu tidak camana lu nak berhujah berlawan dengan diorang....  Sheikh Ahmed Deedat pon belajar tentang Bible...

UPDATE 10pagi : Terima kasih buat yang memberikan komen mengingatkan gua bahawa "Orang jahat akan sentiasa memilih dan melantik orang jahat juga sebagai kawan dan teman". Hanya ada sekali jer dalam sejarah bilamana Muhammad ibni Abdullah dipilih dan dilantik oleh sekumpulan orang jahat. Itu pon masa tue Muhammad ibni Abdullah belum menjadi Rasulullah lagi

3 comments:

  1. tak payah sedih bhai. U ni dulu ada prof hebat, pakar ulung perlembagaan negara tapi di buang kerja sebab mengeluarkan pandangan yg menentang arus, mencabar sang aparat penguasa. susah payah masuk U ni, last2 level student dia produce donut je! so, nak expect apa?

    ni Rais anak Yatim dah jd pengerusi, gua rasa logo n lagu U ni akan bertukar setiap minggu menjelang hari merdeka ni. tak gitu? kahkahkah..

    only in malaysia.

    ReplyDelete
  2. takan orang jahat nak lantik orang bebaik bro.. hilang aqal ke.. mesti dari geng dia juga.. So boleh kawtim.. :)

    So apa rakyat marhaen nak cakap semua tabung kwsp, tabung haji, koperasi, felda semua semua depa kawal.. dengar cerita bank negara nak kawal keuntungan pelaburan pulak sebab ramai orang sudah laburkan duit mereka dari kwsp ke luar.. kalau untung sampai lebih2 tu akan kena cut.. huhu.. mungkin kerajaan akan cukai atau potong keuntungan tersebut.. dengarnye la.. Rakyat tarak untung la kalau tidak join kroni..

    tapi tarak apa ini semua DOnia Bhai Donia.. kepada Allah juga kita berserah.. kita buat sebaiknya..


    ReplyDelete
  3. Bhai Anonymous...
    Hahaha... logo kena tukar seminggu sekali ker... hahaha... itu pon mesti logo cap ayam buat pakai Microsoft Powerpoint jer... hahahaa

    Bhai/DeeDee Haiya...
    Tue la pasai.... memang geng jahat akan bergeng dengan orang jahat jer... macam citer koboi... jarang ader koboi baik dengan red indian.... hahaha ... melainkan citer Lone Ranger dan Tonto...

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1