Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

05 December 2012

Aminulrasyid Mati Katak?

Bhai..... Gua cuma nak bangkitkan perkara nih jer... suruh lu orang pikir sendiri aaa...


Pastu ... sila baca artikel yang gua tulis bermula dari 29 April 2010....


Gua pernah tulis analisis panjang gua tentang isu nih kat blog Art Harun (lawyer) tue...

Untuk pengetahuan lu orang... gua pernah "dilatih" menggunakan senjata api seperti mana yang digunapakai oleh anggota keselamatan di Malaysia..... dan sememangnya latihan yang gua dapat ini semasa gua masih lagi berkhidmat dalam satu agensi di Malaysia.... jadi dari segi taktik dan strategi gempur bersenjata... tak payah la pegawai level cap ayam kat PDRM nak sembang deras dengan gua.... 

Gua cukup tau camana kalu nak dapat impak camnie ... waktu camana... cara macamana... kedudukan macamana... angle macamana.... kuasa peluru macamana.... velocity..  ballistic .. trajectory.... semua tue masih lagi dalam kapla la bhai.... sori aaa....

"First, if you shot from the behind at any car chase, the power of the bullet (.38, .44 or 9MM) is not power enough go through a head rest after it make a hole on the car back windshield. Okay, let pretend that Proton Saga is't tinted, so how close shall the shooter be for his bullet can penetrate both glass and head rest. It's 1 meter or less?

In any car chases by Malaysia Polis MPV, I've notice it take about 5 meter or more from both cars. So, at 80 kph, what is the exact ballistic of that shot. I wonder if our police is so professional to make this kind of sharp shot while on the chase at at least 80 kph. 

If they do, then I think they should be work in UTK or VAT69. They are only normal MPV police that only once in a blue moon shot a single bullet in their lifetime as a police from their handguns."

Aper pon... gua masih menunggu aderkah pihak Mahkamah ader telur nak jalankan ujian poligraf kepada semua anggota yang terbabit dalam insiden malam tue... sebab... gua berani jamin.. kalu ader ujian poligraf... sohih kantoi punya..... lain la kalu bebudak dalam cawangan E  di Bukit Aman tue... itu ja....

6 comments:

  1. kes apa yg sbenar..ak pn kdg keliru

    ReplyDelete
  2. Bhai Faiz Fakhirin...

    Ayoyo bhai... ini kes sudah dua tahun lor... Maybe lu termiss... hahaha.... Kes polis tembak mati budak bawak kereta waktu malam kat Shah Alam.... hahaha

    ReplyDelete
  3. salam bro C++,
    maksud bro, adakah arwah x kan keadilan dpd perbicaraan tu?

    ReplyDelete
  4. Salam C++

    Pengajaran buat parent. Jaga le anok sekolah tu. Memalam merayap buat aper? Cari naeh jer.

    Gomen tolong le pantau kedai mamak tu... Jangan niaga sampei tak kenal siang ke dinihari! Saman jer demer kot niaga lebih jam.

    Mamat dan minah yang keroje shift malam. Lepeh kerojer balik rumah. Ape ke jadah melepak kat restoran mamak?

    ReplyDelete
  5. lu rasa kes ni did sebabkan oleh penghakiman yg lemah atau peguambela si mangsa yg lemah?. Gua harap satu hari nnt aruah dpt pembelaan yg sewajarnya.

    ReplyDelete
  6. Bhai Baretta...
    Ntahla... dari aper yang gua nampak... macam ader yang tak kena dengan perbicaraan tue... ader something wrong somewhere...

    DeeDee Yong...
    Yer betul... stuju dengan pandangan Yong... cuma satu jer... tembakan amaran takder saper pon dalam dunia nih buat lebih dari 3 das.... nih dah sampai 21 tembakan... giler menembak ker aper... lain la kalu berbalas tembakan...

    Bhai BunBinBan...
    Physics of shooting (ballistic, trajectory and others) diorang tak bentang pon dalam perbicaraan nih.... pelik... walhal benda macam nih yang penting... Maybe peguambela pon kayu... tak tau nak cakap la... cuma yang pasti... laporan psikologi dan poligraf dari independent agency pon takder dibuat.... mmmm

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1