Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

16 December 2012

Menghalau Hantu Dan Setan Dalam Pakatan Rakyat

Bhai.... lu jangan ingat.... hantu, setan dan jembalang cuma setakat mengganggu manusia.... wei... takder la... malah hantu, setan dan jembalang juga skrang nih suka sangat mengganggu parti politik... terutama sekali Pakatan Rakyat.... Tujuan hantu, setan dan jembalang nih... tak lain tak bukan.... melainkan memberikan masalah sahaja kepada Pakatan Rakyat...

Dalam PKR ... ramai hantu, setan dan jembalang nih walaupun akar umbi tahu dan kenal... tapi pimpinan utama PKR macam Wan Azizah dan Anwar Ibrahim macam tak sedar keujudannya... malah hantu, setan dan jembalang nih dok ramai bertenggek kat Wan Azizah dan Anwar Ibrahim .... Tak payah tengok jauh.... kat Pulau Pinang ader dalam sekor dua ... kat Selangor ader dalam empat lima.... dalam PKR Pusat ader la dalam lima enam ekor.... Malah kat Pahang pon ader gak.... hahaha

Yang pelik... aper mandrem yang diorang pakai aaaaa... sampaikan Wan Azizah dan Anwar Ibrahim terpana dengan kelaku diorang.... hahaha.... itu dalam PKR....

Dalam DAP plak..... hahaha... lagi banyak hantu, setan dan jembalang... hahaha... yang ini lagi masalah.... sebab ader hantu, setan dan jembalang yang dibekap oleh Kongsi Gelap.... hahaha... tapi pelik.... macam mana diorang nih boleh dapat kepercayaan dari perwakilan DAP untuk duduk dipuncak kuasa.... hahaha .... Stakat yang dikenalpasti... ader dalam 25 ekor hantu, setan dan jembalang dah melepak dalam DAP.....

Nih lagi satu.... patutnya hantu, setan dan jembalang takut lar dengan ayat Al Quran ker aper ker... tapi tak... dalam PAS... hahahaha... Hantu, Setan dan Jembalang nih lagi hebat... siap boleh baca ayat Al Quran lagie... hahahaha... tadak aper efek pon.... hahahaha.. Salahguna kuasa tue dah jadi mainan dah dalam geng-geng hantu, setan dan jembalang nih.... malah ader yang tak rasa segan nak songlap... hahahaha..  Bukannya sekor dua yang ader dalam PAS... tapi lebih dari 20 orang.... hahahaha.... hancuss.... ader jugak yang duduk dalam Majlis Syura Ulama PAS plak tue... hahahaha

Yang lagi lawak tue.... hantu, setan dan jembalang nih dah dapat tempat tue dalam senarai Calon PRU13 PAS.... hahahaha.... abis la.... abis la... siap ader hantu, setan dan jembalang yang dicanangkan akan jadi calon kat situ dan sini... hahaha.... walaupun tau background hantu, setan dan jembalang nih macam sial.... hahaha... aper nak jadi la....

Jangan la jadi bangang.... ader chan Pakatan Rakyat nak menang... terus terbongkang atas sebab kerja buat hantu, setan dan jembalang....

4 comments:

  1. Hantu Setan tu dah kekal abadi. Jin David Copperfield pun lari.

    ReplyDelete
  2. A'kum Sdr. C++

    Yang paling susah ialah Hantu dan Jemalang yang fasih Alqur'an dan pakai serban pulak!

    Yang ni dah tak tahu nak buat apa untuk menghalang dan menghalaunya. Agak-agak dengan C4 boleh kot?

    ReplyDelete
  3. bro c++...
    hantu jembalang setan ni sebenar nya sama bahaya kalau pun tak lebih apa dengan yang ada kat dalam isi perut umno tu bro... lagi haram jadah berganda yang duduk dalam majlis syura tu beb... kah kah kah...

    ReplyDelete
  4. Susah bila pemimpin jenis makan bodek. Tapi dorang lupa, yg ngundi org bawahan bkn dorang pun. hahaha...letak calon perangai mcm berok umno...lebeh baik gua boikot je. hahaha...

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja