Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

22 December 2012

Maria Ozawa (Miyabi) Berlakon Di Malaysia?

Bhai... Lu agak-agak aaa... Siapa sebenarnya pelakon lelaki dan wanita dalam kes DVD speaker Perak tue aaa... Takkan la R. Ganesan dok berlakon dengan Maria Ozawa (Miyabi) kot... Hahaha... Dan takkan la pulak R. Ganesan dok berlakon dengan Aiswarya Rai.... atau... R. Ganesan dok berlakon dengan Babyrina... Hahaha.... Muka serupa pelakon Tamil jer...

Persoalan sekarang nih... Siapa sebenarnya dalang disebalik DVD lucah nih... Takkan la si OKU Hee Yit Foong kot yang punya agenda.... Hahaha... Lawak la... Takkan la pasai nak rebut jawatan speaker DUN boleh jadi camtue... Nih mesti ader orang yang nak rampas jawatan speaker nih...

Orang Pakatan Rakyat mana ader main terbitkan skandal mandal nih... Tak reto wei... Lain la kalu PapaGomo, Parpukari, RBF dan Double Y... Hahaha... Diorang kalu bab porno nih nombor satu... Hahaha

2 comments:

  1. babyrina?...hahaha...lu ni mesti membesar dizaman babyrina...hahaha

    ReplyDelete
  2. Gua tak sokong main isu seks to gain public support. Incivilised! Tu kalu dia buat sorok-2 tu dia punya privacy. Xxxleh kacau!

    Melainkan .. sorang tu pemimpin atasan yg ada bukti dia gila seks, kemaruk seks, luar tabie e.g. mmm..sapa ya? Ok la katakan la Dr.Mxxx.. No no.. CSL? Ok dia ngaku pun dia buat. So what? SPRM mesti kasi lepas tapisan sebab dia 'bersih'..ngaku silap. Tu bukan rasuah seks, kan? Dia cuma beramas mesra..geli-2 aje.. kan, kan?

    ;)

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja