Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

24 December 2012

Merry Christmas

Merry Christmas... And happy new year... Gua ucapkan buat mana-mana pembaca blog hasutan gua nih yang beragama Kristian... Semoga lu orang sumer baik-baik belaka... Sebab gua tau lu orang sumer baik...

Merry Christmas gak gua ucapkan kat Dewa Bola... Hahaha.... Duduk kat London tue baik-baik aaa... Jangan lupa makan kek kapla kuda... Nanti baru power...

Merry Christmas gak gua ucapkan kat Dewa Johny Walker dan Chivas yang skrang nih tgh nazak khabarnya...

Merry Christmas gak gua ucapkan kat Dewa Selatan yang tak abis-abis buat umrah dan ziarah ke kelab-kelab malam, disko dan pub... Dan jugak rajin berlatih seni mempertahankan diri...

Merry Christmas gak gua nak ucapkan kat Mirzan... Jangan lupa aaaa... Tolong bukakkan sebotol San Miguel untuk sarapan pagi esok... Kalo boleh bukak satu crate lagi bagoosh...

Merry Christmas gak gua nak ucapkan kat Hanif Omar dan rakan-rakan lainnya... Jangan lupa meja roulette tue kasi hias skit... Esok petang ader kapla besar masuk...

Hahahaha..

3 comments:

  1. Bhai... bersusah payah mak gua lahirkan gua pada 25 December... senang2 lu ucapkan Merry Cristmas kat diorang... kecik hati gua bhai....

    Apa2 pun... gua dah declared satu dunia cuti sempena hari keputeraan gua nih.... hahahaha....!!!!

    ReplyDelete
  2. aiyoo macha... lu tara takut ka sama mereka2 dan keluarga2 mereka? nanti lu di halau dari malasiabolehland!! lu tak boleh duduk sini.. ini negara dan bumi ahmad albab yg punya.. hahahaha... eh silap la plak.. ini negara dan bumi.. ahlil umNGOK yg punya.. lu boleh derhaka sama lu punya tuhan.. tapi lu takbleh DERHAKA sama ini umNGOK muahaha.. nanti lu dapat susah... muahaha..

    ReplyDelete
  3. Bhai ISA...
    Sori bhai... patut la hari nih hujan tak henti... semua pasai lu punya birthday la yer... hahaha

    Bhai Bewox Air...
    Hahaha.... Gua derhaka samer DEWA la... hahaha.... UMNO tabley touch gua pasai... "gua ader keahlian UMNO" ...., hahaha

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja