Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

23 December 2012

Alamak... Dah Mampus...

Bhai.... Lu tau kan itu Lim Keng Yaik dah mampus dah... Alamak.... dah mampus... tak sempat nak dakwa dier kat mahkamah atas tuduhan rasuah... Wei... Mangkuk tue pon spesen gak dengan Mahathir Mohammed... Samer gak ngan Ling Liong Sik.... Terpalit dengan banyak kes rasuah dan salahguna kuasa...

Nih biler dah mampus... Nak bicarakan pon tabley.... Harap Mahathir Mohammed lambat lagi la mampus... Sebab nanti ader chan la kiter seret mamak sekor nih ke Mahkamah... bicarakan dier dalam kes rasuah berbagai... Bab salahguna kuasa tue rasanyer mau bertimbun penuh meja...

Itu pon kalu kiter dapat bersihkan dan teluskan institusi kehakiman di Malaysia... Kiter bersihkan dulu Peguam Negara... Dan seluruh kakitangan Jabatan Peguam Negara... Kat sini berlambak manusia yang tak takut kat Allah Taala... Sebab tue la diorang berani cover up semua kes rasuah dan salahguna kuasa...

Tapi .... Kalu Mahathir Mohammed mampus awal... Tak berapa nak syok la... Mesti anak dier si Mirzan tue akan amik tindakan bunuh diri macam masa dulu... Kan dulu dier nih pernah cuba nak bunuh diri...

Satu jer yang gua nampak... Terbaik kiter kena kekalkan dan sokong Najib Razak... Sebab kalu Najib Razak masih ada... Muhyiddin Yassin tabley nak bergerak... Kalu Najib Razak jatuh... Mahathir Mohammed akan berkuasa semula... Dan dier akan gunakan proksi dier si Muhyiddin Yassin tue...

Si Muhyiddin Yassin nih pon banyak gak kes rasuah dan salahguna kuasa dalam tangan dier... Tunggu masa jer nak kena dedahkan.. Tapi aaaa... Kalu SPRM masih tak bersih... Samapi kesudah la takkan dapat dibawak bicara kes macam nih....

So... Mahathir Mohammed jangan mampus dulu... Sebab kalu mampus... Kurang sejam mesti Mirzan akan bunuh diri punya.... Hahaha..... Mesti Mirzan akan makan banyak ubat tidur atau dier terjun dari KLCC.... Hahaha... Taknak la mampus cara camnie .... Terbaek nak mampus kalu aderlah masa bicara... Mati bunuh diri masa kena bicara.... Hahaha....

1 comment:

  1. UMNO dan BN sudah memerintah Terengganu hampir 50 tahun..... Tapi Kenapa Pemuda UMNO, Puteri UMNO, Wanita UMNO dan Pemimpin2 UMNO Terengganu tetap memilih jadi bodoh?

    2013 - Tahun Paling Malang Rakyat Terengganu........ Lihat sendiri bukti kalau tak percaya...

    ~ BUKTI 1 ~

    ~ BUKTI 2 ~

    ~ BUKTI 3 ~

    ~ BUKTI 4 ~

    Saya mohon sangat2 agar semua anak2 muda mengundi PR pada PRU ke-13. Mesti undi PAS, PKR dan DAP. Kita mesti ambil serius soal ekonomi dan perpaduan kaum. BN telah meninggalkan banyak hutang di setiap negeri. Ini akan membebankan kita.. Percayalah. Lihat sendiri selangor, bila PR memerintah kurang 5 tahun, hutang berkurang. Bandingkan dengan Terengganu yang diperintah BN sejak 50 tahun dulu... Kat mana hebatnya Pemimpin UMNO yang menafikan kewibawaan Pemimpin Pakatan Rakyat? Mereka pun tahu tapi tetap mahu menafikannya.. sememangnya betul.. ( Buktikan kalau saya bercakap bohong)

    Terang2 tak wujud perpaduan dalam BN. MCA dan MIC terang2 menolak BN.

    Pastikan anda memberitahu rakan2, emak ayah dan saudara yang kurang tahu soal ekonomi dan perpaduan kaum.... Walaupun terpaksa berada dlm kem BN dan UMNO, pastikan undi anda tetap kpd PR....

    ~ (( Budaya Samseng )) - Ahli2 Mahu Lari Dari UMNO ~

    Biarkan UMNO bersendirian... Mereka tidak mahu bersatu, kita boleh bersatu sesama kita... Mereka pentingkan perpecahan... Biarkan mereka... Mereka lebih mengutamakan keganasan untuk mengekalkan kuasa... Biarkan mereka..... Mereka hanya mahu jadi samseng... Biarkan mereka samseng selamanya....

    Biarkan pemimpin2 UMNO memperbodohkan ahli2 mereka selamanya...

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja