Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

29 December 2012

Siapa Sabotaj PAS Pulau Pinang?

Bhai..... lu agak-agak aaa... siapa yang sabotaj PAS di Pulau Pinang? Siapa dalang yang dengan sengaja melanggari keputusan muktamar.... siapa dalang yang dengan sengaja melaga-lagakan PAS, DAP dan PKR di Pulau Pinang.... Siapa yang menjadi dalang atas demo di Komtar Pulau Pinang bersama dengan UMNO, PERKASA, PEKIDA dan JATI.... Siapa agaknya ....

Kalu diberitahu ... mesti ader yang marah... mesti ader yang tak puas hati... mesti ader yang kata kitorang nih Parasit dalam PAS.... mesti macam-macam tuduhan lagie.... hahaha... sampaikan blogger Abu Nawas pon terpalit samer... walhal dier nih bukan ahli parti PAS... dier komunis lar ... hahaha

Aper pon... bagi blogger-blogger yang tidak wala' terhadap pimpinan... diorang sebenarnya tahu siapa dalang... siapa yang punya agenda nih... cuma tak sampai hati jer nak cakap.... tak sampai hati nak cerita... karang kalu cerita.. mesti ader yang mengamuk meroyan.... hahaha.... yer la.... tambah lagi skrang nih puak-puak UG sedang menempatkan diri diorang menjadi calon PRU13 mewakili PAS.... hahaha

Sebab tue la takder sorang pon pimpinan utama yang berani nak panggil dalang utama perhimpunan demo di Komtar (kononnya demo pro-hudud) .... sebab karang kalu panggil masuk bicara dalam jawatankuasa tatatertib... ader plak yang tak dapat jadi calon PRU13 .... kesian.... tambah lagi yang mana dekat dengan pimpinan.... nanti tak merasa jadi calon.... hahaha

Aper-aper pon... selagi sikap pimpinan utama camnie... selagi itulah gua rasa PAS akan kekal ditakuk lamer.... PAS akan kekal bodoh dan memperbodohkan dirinya... sori aaa... terpaksa guna ayat nih... bukan aper... PAS selalu citer gempak nak pegang kuasa... tapi nampak macam takder usaha nak pegang kuasa.... suka sangat jadi pembangkang agaknyer.... hahaha

Sori aaaa... gua rasa PAS kena ubah mentaliti... PAS kena dakwa dalang utama yang terlibat dalam demo di Komtar tue... PAS kena amik tindakan... walaupun kalu dalang tue ader kena mengena dengan pimpinan utama... tak kira... mana boleh nepotisma..... hahaha

6 comments:

  1. Firman Allah (maksudnya) “Dan sesungguhnya jika engkau (Wahai Muhammad) bertanya kepada mereka (yang musyrik) itu: “siapakah yang menurunkan hujan dari langit, lalu dia hidupkan dengannya tumbuh-tumbuhan di bumi sesudah matinya?” sudah tentu mereka akan menjawab: “Allah”. Ucapkanlah (Wahai Muhammad): “Alhamdulillah” (sebagai bersyukur disebabkan pengakuan mereka yang demikian), bahkan kebanyakan mereka tidak menggunakan akal ((Surah al-Ankabut ayat 63).

    Read more: http://pakat-pakatkalih.blogspot.com/2012/12/utusan-umno-kantoi-lagi-isu-kalimah.html#ixzz2GPGghVlO

    ReplyDelete
  2. Itu pun ada cita cita nak letak Presiden PAS jadi Perdana Menteri, nak selesai masalah anak usrah depan mata sendiri pun tak boleh. Hal macam ni tak payah buka kitab, tak payah mesyuarat majlis syura. Ketua Lujnah Ulamak Pas Cawangan boleh buat laporan, sokongan dari Ketua Cawangan kepada Pas Kawasan dan dimajukan kepada Pas Pusat untuk tindakan pecat mengikut Fasal 15 Perlembagaan PAS (Pindaan 2011).

    Perkara kecil macam ni pun aku nak kena bagitau hangpa (yang kata dah pulohan tahun dok dalam PAS). Kat orang lain bukan main parasitlah, Abdullah Ubaidlah, bangang lah, minum kecing DAPlah, itulah dan macam macam. Kena batang hidung sendiri sepi. Lebih teruk dari Abdullah bin Ubaid.

    ReplyDelete
  3. HARAPKAN PAGAR ! PAGAR TAK BOLEH DIHARAP ! KARAM WALIA ...;)

    ReplyDelete
  4. punca pas lenbab ialah dari presidennya yg lembab..

    ReplyDelete
  5. Nasihat gua pada parti PAS,Jadilah pembangkang yg baik sampai bila2. hahaha.... PRU13 xyah abis duit wat poster ke apa ke, membazir je. Dah mmg suka jadi pembangkang kan kan kan

    ReplyDelete
  6. Bhai/DeeDee semua...

    Wah...wah...wah... memang gua stuju ngan lu orang punya komen... sebab PAS nih tak pernah nak belajar dari sejarah... aper daaa...

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja