Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

11 December 2012

Polong Sudah Terlepas?

Bhai.... kalu ikut gua la... gua maleh nak ulas lanjut aper yang Musa Hassan dedahkan sana sini tue.. sebab pada gua.. dier nih takder kredibiliti... tahap kebolehpercayaan tue agak rendah... dalam 100 yang dier citer... maybe 1 atau 2 jer yang boleh dipercayai ...... Sebab aper gua cakap camnie...

Ini semua pasai track record dier... macam mana dier punya main dalam episod Tilam ... macam mana pengakuan dier kat dalam mahkamah.... dalam perakuan bersumpah dier dalam mahkamah.... kerja buat dier masa dier jadi KPN.... perangai chilaka yang dier buat masa masih berkhidmat...

Jadi.. kesimpulannyer... gua takmo nak percaya sangat aper yang dier dedahkan itu ini... pasainyer... cuba lu orang perhatikan... takder satu pon statement yang dier buat dibantai dek oleh penchacai UMNO.... satu pon takder... ParpuKari... PapaGomo... RBF... Double Y .... semuanya senyap membisu...

Takkan takmo nak bidas balik kot.... ataupon ... memang ini sebahagian daripada agenda yang diplan oleh UMNO/BN.... even aper yang Deepak citerpon penchachai UMNO/BN tak amik pot pon..... Yang kecoh cuma blogger PR... terutamanyer blogger penchachai PR... (aper lu ingat PR takder blogger penchachai ka... hahaha)...

Aper pon... tindakan Musa Hassan nih seumpama polong sudah terlepas..... polong tetap polong... sampai bila-bila kerjanya menggangu manusia... walaupun nampak macam polong dah nak insaf... hahahaha

2 comments:

  1. Salam C++

    Kah kah kah! Bior Yong gelak dulu...

    Yong pun tak ambik pot aper Deepak kata, apa Musa kata, apa Raja Petra kata.

    Apa parpukari dan koncu pemfitnah kata lagi Yong tak ambik pot!

    Demer tu pawn ajer! Kekadang jadi red herring!

    ReplyDelete
  2. betul yong...gua pun buat dek je. hahaha...x selera gua nak komen psl dorang ni termasuk si Ramli musuh Musa tu. Lantak la dorang nak gaduh ke apa ke. Sape di belakang Musa, sape di belakang Ramli, sape di belakang Deepak....hanya beberapa kerat je tau. So pencacai2 PR( hahaha ) jgn terpedaya dgn manusia2 ni...

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1