Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

29 December 2012

Robengah Berjaya Memerangkap Rais Yatim

Bhai.... Hahaha... Lu masih ingat tak seorang tenaga kerja Indonesia (TKI) yang dirogol tue.... ala... yang bernama Robengah tue.... Lu tau dak yang Robengah sudah berjaya memerangkap Rais Yatim ... Bukan ker itu hari dier dah memaparkan macam mana wang Rais Yatim telah digunakan untuk buat rumah yang besar.... Hahaha...

La nih... Bukan Robengah sajer yang berjaya memerangkap Rais Yatim... Tapi Hadi Awang jugak telah berjaya memerangkap Rais Yatim... Hahaha... Kantoi Rais Yatim nih... Udah la nama dier dengar citernyer tak tersenarai sebagai calon PRU13... Tahniah dan syabas gua ucapkan buat Hadi Awang.. Hebat perangkap yang Hadi Awang sediakan buat Rais Yatim...

Hadi Awang bagi press statement yang dier mintak RTM berikan satu jam siaran langsung untuknya menjelaskan isu Amanat Hadi... Tapi... Dek kerana Rais Yatim nih jenis kaki bodek yang paling bodoh... Terus dier kata RTM akan bagi tapi dalam bentuk rakaman... Dan terpulang kepada RTM nak siarkan atau tidak...

Memang betul-betul bodoh la Rais Yatim... Kalu dier bijak main strategi... Patutnya dier biarkan Hadi Awang dapat masa sejam siaran langsung tue ... Dan lepas tue dier tambah lagi 2 jam untuk ulasan dari Majlis Fatwa Kebangsaan...... Dier boleh gunakan Majlis Fatwa Kebangsaan untuk jatuhkan kredibiliti Hadi Awang.... Sure rakyat Malaysia orang kampung lebih percayakan Majlis Fatwa Kebangsaan...

Tapi... Pasai Rais Yatim bodoh... Dier lepaakan satu-satunyer peluang terbaek untuk kenakan Hadi Awang... Hahaha... Macam mana la dier nih dapat PhD dulu... Bodo nak mampus... Gua rasa aaaa... Mesti malu dier punya pensyarah dulu... Hahahaha... Jadi ahli politik pon tak pandai strategi.... Hahahaha... Kayu betul la... Kepala otak dan kepala kote dier samer jer tabley pakai... Hahahaha

4 comments:

  1. Kepala botak dia macam kepala butuh dia juga. Amah yang mencari rezeki di rumah dia pun dia balun. Layaknya digelar Kafir Tua Bangka.

    ReplyDelete
  2. meluat tul kalau dgr rais amah yatim cakap.....konon2 sopan penuh pekerti tapi hampassssss

    ReplyDelete
  3. Bhai/DeeDee Bibik Robengi...
    Dier semua sapu la bhai... janji ader lobang... hahaha

    Bhai/DeeDee Anonymous...
    Hahaha... memang gua rasa aaa.. ramai yang memang menyampah ngan Rais Yatim tue... hahaha

    ReplyDelete
  4. Hapasal Rais Hanak Yatim balun amah dia hah????? Hini dia punya hudah longhar ka.....Haaf...haya hengau..

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja