Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

11 December 2012

Lanchow La

Bhai... sori aaa... tajuk artikel gua nih ader semacam lucah skit... hahaha... ini semua pasai dalam hati sudah ader taman marah .. sebab tue la keluar ayat camtue.... hahaha

Si mangkuk ayun Jamil Khir Baharom yang sampai hari nih pengecut tabrani nak terima cabaran berdebat dengan Chua Soi Lek tue pasai isu hudud... tetiba memandai plak bagi arahan suruh beri laluan kepada mereka yang belum tunai haji....

Aper lanchow la mamat nih cakap... ader guna otak ker... tue yang tiap kali musim haji si Jamil Khir nih pi ke Mekah tunaikan haji dengan kaum kerabat dan kroni dier tue... aper cer... tak ker itu dah menggunakan kuota haji untuk orang lain ..... itu belum masuk lagi perbelanjaan dier pi... yang disponsor oleh Tabung Haji.... ini namanyer haji haramjadah....

Pulak tue... musim haji yang baru jer abis nih.... ader sekor bangsat bertaraf DEWATA RAYA yang pergi tunaikan haji dengan segala sentri, nanny, balachi dan sebagainya.... punya la ramai kontinjen dier.... sampai kering takder makhluk kat KAYANGAN .... ini guna kuota maner.... biler dier pi daftar giliran pi haji....  dan si bangsat tua bertaraf DEWATA RAYA tue pegi guna duit sendiri ker... duit poket atau rembat dana Tabung Haji gak....

Lu orang bayangkan la.... kalu dah rombongan tue sampai dua bas kapasitinya.... berapa banyak kuota haji yang sepatutnya dapat kat yang layak telah hilang semata-mata nak layan si bangsat DEWATA RAYA tue... Sori... gua memang marah bab nih... sebab gua ader maklumat in-out tentangnya...



4 comments:

  1. why not stiap muslim in malaysia yang pernah mengerjakan haji, menderma kepada mereka yang belum pernah pergi haji..bukankah itu lebih baik?

    ReplyDelete
  2. INI MENTERI LAKHANATULLAH NAMANYA BOLEH CURI DUIT ZAKAT DUIT ASNAF DAN BAGI KAWAN KAWAN FARAID DUIT TABUNG HAJI DENGAN GAJI YANG TAK SEPATUTNYA.ORANG MACAM KAMU ELUK MOMPOS AJE,TAK SUSAH NEGARA

    ReplyDelete
  3. hmmm..bg mereka yg suka bercanang sana sini yg dia dah berkali2 mngerjakan haji dan umrah tu, tolong la sedar yg perbuatan tu tak adil dan bukan sesuatu yg patut dibanggakan sgt...bab ibadat ni kena niat betul dulu, kalo tak jadi dosa balik...

    ReplyDelete
  4. Bhai FaizFakhirin...
    Gua stuju dengan cadangan lu... itu lebih besar dan banyak pahalanya...

    Bhai/DeeDee Anonymous...
    Kalu dier mati tapi tak menyusahkan negara takper la... ini tak.. mati siap ader acara la plak.. pastu guna tanah wakaf... walhal tanah rembat cukup banyak... hahaha

    DeeDee Plain83...
    Betul tue... Yang wajib haji tue skali jer... yang lain dah jadi sunat... kalu sampai nak menunjuk-nunjuk... sudah jadi makruh atau haram.... hahaha

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja