Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

06 December 2012

Jangan Syok Sangat

Bhai... Gua nampak satu benda yang menjengkelkan dalam Pakatan Rakyat la nih... Terutamanya kalu melibatkan PKR... Gua tau la diorang susah nak ilangkan peel UMNO dalam diri diorang.. Tapi walau aper pon... Jangan syok sangat..

Contoh terbaek... Tolong aaaa... Berhati-hati... Jangan syok sangat biler Deepak kuar statement bantai Najib Razak... Jangan syok sangat... Jangan plak sanjung macam nak giler Deepak tue... Bebila jer mamat tue boleh pusing 360 darjah... Semuanya berpaksikan duit la bhai...

Samer gak biler Musa Hassan kuar statement... Aper lu ingt UMNO bodoh ker nak biarkan Musa Hassan bantai UMNO... Gua berani jamin... Itu sumer strategi jer bhai... Maybe strategi yang diatur oleh UMNO/BN sendiri.. Bukan sekali diorang guna cara ini..

Lu tau dak istilah "infiltrate" .... Menyusup... Dalam kerja espionage ... Sabotaj... Elemen mole dan double agent amat perlu... Contoh masa Perang Dingin... Berapa ramai mole dan agent diseludup masuk dalam kedua-dua blok...

Malah... Elemen paling efektif yang pernah digunakan aderlah "sleeper"... Dulu Jepun pernah guna benda nih semasa nak masuk ke Malaya...

Jadi... Tolong aaaa... Jangan syok sangat.. Perhati keliling.. Tengok... "Sleepers" UMNO dah bertahun menyusup dalam PAS dan begitu jugak "Sleepers" PAS dah lama jugak dok dalam UMNO.... Contoh terbaek aderlah "Geng Dua".... Yang diujudkan pada 1997 oleh PAS.... Hehehehe ... Pimpinan pon ramai yang tak tau... Hahaha

4 comments:

  1. jangan syok sangat. kot kot sendiri terbarai.

    ReplyDelete
  2. Melayu mudah lupa bhai...

    Gua pun sangsi jugak dengan Deepak dan Musa Hassan tu... pasal tu gua tak sentuh lagi isu kedua2 malaun tu...

    Masih memerhati bhai... al-maklumlah PRU dah dekat dan kena beringat penasihat umno tu siapa.... APCO yahudi beb...

    ReplyDelete
  3. tengok je bro...sebijik peluru utk 2 musuh. Tapi jgn terkejut, ada parti yg akan raikan 2 ekor ni dgn paluan kompang....hahaha...berpuluh tahun berpolitik tapi suka sgt kena tipu dan suka kalah...hahaha

    ReplyDelete
  4. Bhai Mohamad Adel...
    Tue la pasai.... bahaya ooo....

    Bhai ISA...
    Sebab tue la gua takder sambut pon citer Deepak Musa tue... hahaha... sebab diorang takder kredibiliti storynyer...

    Bhai BunBinBan...
    Gua dapat baca aper yang lu maksudkan... hehehe... bab kena tipu berkali-kali nih... bukan kecik anak la boleh tertipu... waima yang berstatus mursyidul pon boleh kena tipu gak.... hahaha

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja