Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

21 December 2012

Kalau Indonesia Boleh

Bhai.... Gua nak tanya lu aaa.... Indonesia tidak menyatakan bahawa ianya adalah negara Islam... Tak macam Malaysia kan... Diorang cuma kata bahawa Indonesia adalah negara Umat Islam yang paling ramai....

Malah... Selalu kiter dengar orang Malaysia kutuk Indonesia... Kata bahawa diprang terlalu bebas bab beragama sampaikan boleh berkahwin bercampur-campur agama...

Tapi ... Yang kat bawah nih patut bagi malu kat Malaysia... Sebab kita tak pernah nak bertegas kalu bab nih... Dulu ader kes yang berkaitan ngan arak nih... Aper jadi... Siap Dewa Bola boleh plak bagi pengampunan lagi daripada hukuman atas kesalahan meminum arak...

Aper nak heran kan... kalu Dewa Bola tak kasi pengampunan... nanti anak buah Dewa Bola plak buat benda yang samer mesti kena punya... Macam la Dewa Bola tue maksum daripada berbuat maksiat... Hahaha

Nih... Kalau Indonesia boleh... Kiter takkan tak boleh???

1 comment:

  1. Gila pe malaysia nak buat cam tu. Arak ibarat air selusuh bagi puak umno. Memudahkan urusan 'bersalin kulit' hahaha.....parpukari, mirzan, para dewa tentu menentang kerana 'minuman pagi' dorang.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja