Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

16 December 2012

Gerak Kerja Halus Geng Muhyiddin Bermula

Bhai.... lu pon tau kan... Kalu dalam masa terdekat nih Najib Razak letak jawatan... dan Muhyiddin Yassin naik jadi PM.... kemungkinan BN akan menang besar tu memang tinggi... Ini kiter semua tak dapat nak nafikan.... Kita semua tau benda nih...

Dan kiter jugak tau yang geng Muhyiddin Yassin nih dah mulakan gerak kerja halus diorang semenjak awal tahun 2012 lagi... dah macam-macam cara dah... kos yang terlibat... lu jangan ingat main ratusan ribu... tapi sudah mencecah ratusan juta... Saper yang sponsor.... hahaha... lu ingat semua bisnesman yang dekat dengan Najib Razak suka ker kat Najib...... diorang cuma berpura-pura la bhai...

Jadinyer.... hehehe... aper yang berlaku sekarang nih.... gua rasa diorang dah semakin menonjol gerak kerja halus diorang... bukan lagi terlindung... tapi secara terang-terangan.... Hahahaha... nih ader satu contoh gerak kerja halus Geng Muhyiddin .... lu tengok dan pikir sendiri la..



2 comments:

  1. Masanya cantas mencantas pokok durian selepas berbuah.

    ReplyDelete
  2. hahaha....lantak ler....ramai yg sanggup tanggung dosa sebagai pemimpin, geng mahyuddin mmg dah gerak lama dah. Cuma berhati-hati sbb di kalangan pencacai mahyuddin pun ramai yg talam beribu muka. hahaha...politik bro.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja