Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

06 December 2012

JPJ Sudah Pandai Mengugut

Bhai... hahaha... tak sangka gua.... JPJ pon sudah pandai mengugut... Kalu Pulau Pinang tak bagi pasang AES... JPJ ader cara nak laksanakan AES jugak... hahaha.... whoa... hebat la JPJ.... cayalah.... 

Gua boleh agak camana JPJ akan buat... sebagai memaksa Kerajaan Pulau Pinang untuk terima AES... mau tak mau kat area Pulau Pinang .... wajib pasang AES... cara mana diorang akan pasang.... hahaha.... macam yang diorang sedang test di lebuhraya Pantai Timur la bhai.... 

Pasang kamera AES mudahalih dan letak dalam van atau MPV ..... hehehe.... dan letak tepi jalan/lebuhraya.... Kerajaan Negeri Pulau Pinang tabley nak kata aper kalu ini penyelesaian yang akan dibuat oleh JPJ...

Ader satu lagi teknik pemasangan AES yang Kerajaan Negeri dan pihak berkuasa tempatan tabley nak kacau gugat... tabley nak halang.... hehehe... iaitu dengan cara memasangnya pada struktur awam (utiliti seperti tiang elektrik atau telefon) ataupun pada papan iklan (billboard post)....

Kalu kamera AES dipasang pada struktur papan tanda jalan (penunjuk arah dan sebagainya) pihak berkuasa tempatan juga tabley nak kata aper...  hahaha... bijak... bijak JPJ nih..... janji masyuk.... hahaha.... aper pon... gua rasa elok jugak dibiarkan AES bermaharaja lela... sebab senang skit nak tumbangkan UMNO/BN.... hahaha.... biler ramai yang kena saman nanti.. lagi ramai yang akan menyampah... hahaha....

Contoh terbaek... Pak Mertua gua karat biru UMNO .... tapi biler kena saman AES baru-baru nih kat Selangor... dier siap tanya kat gua... camana .. boleh tak kalu taknak bayar saman AES nih.. gua cakap deal la ngan KASE... dier stuju... hahaha.... first time gua dengar dier merungut marahkan saman AES nih... katanyer.. bagi BR1M ... tapi amik balik guna AES.... 

Hahaha... gua harap Pak Mertua gua selalu la kena itu saman AES... nanti mudah skit gua nak ayat dier sokong PR.... hahahah

No comments:

Post a Comment

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1