Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

05 December 2012

Arman Azha Mengaku Salah...

Bhai ... lu kenal kan Arman Azha .... ala .... si Panglima Ludah tue .... Hahahaha .... Itu hari kan.... dier ader cakap camnie... Katanya “saya nak bagitau kat puak-puak Pakatan di luar sana.. sila hormati budaya Melayu, sila hormati tatasusila, sila hormati majlis orang.. jangan datang ke majlis orang untuk membuat kacau…" Sungguh dier cakap camtue... Tarak percaya .. cuba tengok video dibawah nih...



La  nih... macam gua pernah tulis di sini .... memang para penchachai UMNO jenis tarak guna kapla otak.. kapla lutut pon diorang tarak pandai guna.... kalu ader pon... maybe kapla taik jer ....hahaha

Nih... dah ader yang buat kerja giler macam nih ... dan ader video plak tue...


Tue yang Arman Azha terpaksa mengaku salah akhirnya... sebab puak-puak dier.. jenis penchachai UMNO yang memang buat perangai bodoh tahap Yahudi mabuk.... hahaha .... Betul.. gua cukup kesian dengan Arman Azha.... sebab dier tabley nak jaga anak buah dier yang mabuk... yang giler... hahaha

Kesian kat Arman Azha .... Terpaksa Arman Azha mengaku salah.... hahaha

2 comments:

  1. lepas ni lagi byk racishit akan terjadi.

    ReplyDelete
  2. Bhai Faiz Fakhirin...

    Hahaha... UMNO ngan KKK samer jer... hahaha

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja