Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

20 December 2012

#KL112

Gua turun #KL112 ... joomla turun samer... Bawak kumira DSLR lu orang... Bawak camcoder lu orang... Bawak tuala good morning... Bawak air mineral... Bawak garam kasar .... Bawak smartphone lu orang... Bawak topeng V fot Vendetta lu orang...

Jangan lupa ajak kawan-kawan, orang kampung, pengerusi JKKK, imam, ustaz, awek, adik beradik, mak bapak,

Lembu, kambing, ayam, itik, kerbau jangan pulak lu bawak..... Hahaha....

Jom pi #KL112


4 comments:

  1. aku tak p kot bro. 12/1/2013 aku sedang menempah saat2 genting utk event diraja
    mohon selamat pergi dan selamat balik
    insyaAllah

    ReplyDelete
  2. Bhai Taufik...

    Ayoyo... rugi la... hehehe.... errk... lu nak jadi Raja Sehari ker?? hahaha...

    Bhai... lain kali ader event gua ajak lu pergi... sebagai wakil media... ader mau ka???

    ReplyDelete
  3. Orang lain yg menikah bro, bukan aku haha

    Serius bro aku mau join sebagai wakil media bro. kalau masa mengizinkan memang akan aku usahakan

    ReplyDelete
  4. jumpa nnt di sana. Kali ni gua turun awal sket kalau xde aral melintang.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja