Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

13 December 2012

Bengong Ker Aper Nih?

Huh... gua macam tak percaya biler baca aper yang tertulis kat dalam Sinar Harian nih... biar betul ... takkan la satu jalan yang sama... ader dua speed limit... dalam jarak yang dekat plak tue... nih... saper punya kerja nih... bengong kr aper nih???

Cuba habaq mai... jalan nih 60km/j ker 90km/j .... yang mana satu betul.. kalu nak saman pon biar la logik skit... jangan la jadi bangang nak mampus camni...


3 comments:

  1. Sdr. C++

    Sebenarnya saja nak cari salah dan perangkap pengguna.

    Bila disaman dapat duit. Kan komisyen untuk kroni RM20.00/saman?

    Inilah dasar penipu dengan menipu rakyat nak kaut duit. Semoga Allah melaknati malaun-malaun nih!

    ReplyDelete
  2. ngantuk la bawak slow2.. pastu had laju kejap slow kejap leh laju.. mmg gua tekan myk je la jawapnya.. hahaha

    ReplyDelete
  3. Bhai MountDweller...
    Ini tindakan bijak... hahaha... memang bijak.... stendet penyamun nih... hahaha

    DeeDee PiSCes Za...
    Lu bawak keter manual pon kantoi ader hati mau henjut speeding... hahaha... angkat lesen manual dulu lar... hahaha

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja