Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

03 December 2012

PDRM Dan Tentera Zionis Sekufu?

Bhai.... Kta bawah nih ader screenshot artikel yang gua rembat dari Harian Metro... citer tentang petugas media yang dijadikan mangsa oleh Tentera Zionis di Gaza........ hehehe... aper yang gua nak citer... Tentera Zionis nih ngan PDRM samer jer .... sekufu.... sebabnyer...  lu baca sendiri la bhai...





Tapi takper... itu semua tak bagi kesan kat gua... sebab gua akan turun KL pada 12 January 2013 nih.... untuk sertai demonstrasi sebagai media.... Bukan setakat gua akan pakai tag media macam biasa... tapi kali nih siap dengan vest media... so... kiter tengok... setakat mana gilernyer anggota PDRM masa tue....

2 comments:

  1. bro dapat mana tag media & vest tu? ada lebih tak? nak gak

    ReplyDelete
  2. kah kah kah... kepala atas skali kt zionis dlm setiap pemerintahan demokrafag...

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja