Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

03 December 2012

Ketua Agama Yang Bisu

Bhai.... Skrang nih dah masuk dua bulan lebih dah Chua Soi Lek bagi komen menghina Islam... Tapi haram takder sekor pon ketua agama yang nak meruit... Yang nak bising dan tegur atau marahkan Chua Soi Lek tue... Sungguh... Takder sekor pon ketua agama yang brani... Tak kira la yang memang terkenal lagho ataupon yang nampak ader okeh skit...

Gua tertunggu-tunggu jer ... Tapi haram... Bukan stakat ketua agama... Majlis Fatwa pon dah jadi syaitan bisu... Langsung takder kuar statement mender marahkan Chua Soi Lek... Aper pasal tabrani... Takut manusia ka takut Allah... Nampak macam diorang nih lebih takutkan manusia...

Jadi... Soalnya sekarang nih... Kalo diorang nih lebih takutkan manusia bernana Chua Soi Lek lebih daripada Allah Taala... Aper perlunya gua hormat sama ketua agama atau Majlis Fatwa Kebangsaan... Pegi jahanam la... Pegi neraka jahanam...

Gua hanya takutkan Allah... Gua tak takut pon pada manusia hatta ketua agama sekalipon... Sebab makin sesat dah diorang nih...

Selagi takder sekor pon ketua agama yang berani nak tegur Chua Soi Lek... Selagi itulah gua takkan hormat diorang nih... Sori maniam la gua nak hormat...


5 comments:

  1. no time to comment, Disember musim cuti...christmas is coming, dont waste time lets yamsing...... majlis fatwa sedang bercuti akhir tahun.
    Dewa dewa pun gi cuti juga ....winter very cold. hahah

    ReplyDelete
  2. Salam Yob CCC,
    "Beta berikrar memelihara kesucian agama Islam bla bla bla....." Ngantuklah pulop!

    ReplyDelete
  3. sultan terkejut dengan kenyataan nurul izzah tapi tak terkejut dgn soi lek

    KLIK PPSMI ibubapa tidak puas hati

    ReplyDelete
  4. dorang makan gaji dgn CSL.

    ReplyDelete
  5. Jika laporan ini benar, maka Begitu hinanya manusa-manusia INI didunia lagi.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja