Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

02 December 2012

Kenapa Tiada Kejutan Di PAU?

Bhai dan DeeDee sekalian... Sepanjang petang nih... Banyak panggilan telefon dan SMS yang masuk... Semua rata-rata bertanyakan kenapa tiada kejutan di PAU seperti yang gua ader tulis sebelum nih...

Semua yang call dan SMS tue kata gua memandai jer buat citer... Hahaha... Takper la... Gua bukan macam blogger lain... Gua selalu tulis benda yangbelum berlaku dan yang akan berlaku... Gua jarang nak menulis pasai benda yang dah berlaku... Kalu ader benda yang dah berlaku tue gua tulis.... biasanyer gua akan tulis citer disebalik kejadian...

Jadi ... Dalam kes di PAU nih... Untuk pengetahuan lu orang.. perancangan awalnya memang akan berlaku kejutan... Benda nih dirancang awal seminggu sebelum PAU... Tapi bila hari kedua PAU... Maklumat dari akar umbi dan risik telah sampai ke tangan Najib Razak... So.... Hasil perbincangan dengan beberapa geng dier... Diorang bersetuju bahawa kejutan nih bukan dibuat pasa PAU.... tetapi.....

Kejutan nih akan dibuat pada masa pembubaran Parlimen yang mana dijangkakan pada minggu terakhir sebelum tarikh pembuangan undi... Ini kerana kejutan nih paling ngam dibuat masa tue... Dan inilah juga sebab kenapa kejutan nih tak dibuat pada hari terlahor PAU....

Tapi puak-puak yang terlibat dengan kejutan nih sebenarnya telahppn bergerak macam biasa... Takder perubahan mendrr sampai la tarikh pengumuman kejutan ni.... Jangan riso... Sen dah start masyuk dah.... Kononnya untuk kepentingan Islam dan Melayu....

Hahaha.... Takper... Gua sabor menunggu pengumuman lu orang.... Hahaha

No comments:

Post a Comment

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1