Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

01 December 2012

Kuota Untuk UMNO

Bhai... Lu tau kan yang ader perwakilan UMNO bising pasai isu kuota Haji... Dier kata Kerajaan Malaysia patut dapat peruntukkan satu set kuota Haji kepada ahli UMNO... Atas alasan untuk memperkuatkan UMNO ngan Islam.... Hahaha

Gua rasa aaaa.... Patut diorang mintak skali kuota tanah kubur khas untuk ahli UMNO... Ala.... Kuota tanah perkuburan nih lagi bagoosh untuk ahli UMNO...

Hahaha.... Itu baru betul punya permintaan... Terbaek... Itupon kalo perwakilan UMNO ader brani la... Hahaha...

Macam kata Ronasina la... kalo dah mintak kuota haji... Takkan takmo nak mintak kuota syurga kot... Hahahaha...

2 comments:

  1. Bagi 30% cukup. Bukan ke kuota untuk bumiputera hanya 30%? Itu pun mungkin susah nak fulfil

    ReplyDelete
  2. Bhai Waris...

    30%.... cukup la banyak tue kan... hahaha

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja