Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

02 December 2012

Zulkifli Nordin Bikin Gempak

Nih gua nak nasihatkan Zulkifli Nordin... Lu jangan nak bikin gempak bagai... Konon jadi pejuang Islam... Pastu kecoh sana sini pasai Melayu itu Islam dan Islam itu Melayu....

Jangan la stakat berani tegur orang biasa jer... yambah lagi yang bukan sealiran politik ngan lu... sebagai pejuang Islam lu kena brani .... Skrang gua nak tengok lu ader telor ker nak tegur para Sultan dan Raja yang buat kerja maksiat dan lagho...

Bhai... Kalo jadi pejuang... Lu kena brani tegor.... Tak payah la sembang deras dalam blog lu... Tapi haram tak brani tegor Sultan atau Raja... Aper daa...



2 comments:

  1. apa yg bangang ni melalut. Apa x unik bangsa melayu kat Malaysia ni, india, cina, portugis, bengali seme bole jadi melayu..hahaha...sebut je kat JPN yg lu penyokong umno secara otomatik lu bole jadi melayu.

    ReplyDelete
  2. Bhai BunBinBan...

    Mamak pon senang-senang jadi Melayu aper... hahaha

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja