Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

01 December 2012

Adnan Yaakob Kecut Telur

Hahahaha... Tak sampai 24 jam bhai... Memang tak sampai 24 jam... Itu Adnan Yaakob sudah tunjukkan dier memang munafik... Sebab sudah kecut telur ... Hahahaha... Jangan riso... 1Malaysia sudah tau dan tunggu lu buktikan.... Tak payah la nak dalih.... Hahahaha

P/S: Manusia dipegang pada janji... Tapi haiwan tidak... Hahahaha.... Ini mesti sejenis haiwan ternak nih.... Hahaha

6 comments:

  1. kerat telur la senang

    bro ni apa benda 112 kaler merah kat bawah ni?

    ReplyDelete
  2. Denan gelabah sebab ramai yg tengah asah pisau nak kerat telinga dia...hahaha...

    ReplyDelete
  3. laaaa..gua baru nak berbangga dgn MB gua ni rupa2nya MB gua jenis PM gak. Pondan. Xpe, auction ttp gua jalankan gak....

    ReplyDelete
  4. kah.. kah.. kah...!!!

    Berlagak samseng... rupanya samseng takda teloq... macam tu punya penyangak pun orang Pahang boleh lantik jadi MB... kah.. kah.. kah...

    Patut aarrrr... dari Seltan sampai ke akar umbi semuanya bangang.... hahahha.. sebab MB triple bangang...

    ReplyDelete
  5. Bhai Taufik...

    Hahaha.... 112 tue tarikh gua nak pi KL... menembak....

    Bhai/DeeDee lainyer...

    Hahaha... gua kesian orang Pahang... dapat PM pengecut... dapat MB pengecut gak... dapat Sultan... tinggal kat London... aper la nasib... hahaha

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja