Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

07 September 2012

Boneka

Bhai... Lu tau boneka kan.... Ala .... Boneka yang bertali... Yang pergerakan dier dikawal oleh tali... Yang dikendalikan oleh tok dalang... Puppeteer.... Hahaha

Kalu lu nak tau ... Itulah yang berlaku kat Malaysia la nih.... Kalu berlaku sesuatu yang mencemarkan kesucian agama Islam... Patutnyer boneka nih bagi la statement ker aper ker... Marah ker... Tapi jika pelakunya dikalangan ahli UMNO/BN atau PERKASA... Haram takkan ader tindakan aper-aper daripada boneka agama di Malaysia nih.. Marah pun tidak... Bising pon tidak... Keluarkan statement pon tidak...

Semua para DEWA nih dah jadi boneka... Dah tok dalang takmo gerakkan tali... Pasai tue la boneka tak bergerak... Hahaha... Kan nampak sangat boneka nyer... Hahaha

Jadi... Aper diharapkan dengan bayangan Tuhan di muka bumi nih... Semuanya boneka... Hahaha... Lagi satu... Berpeti-peti pon boneka jugak.... Semua ikut kata tok dalang... Hahaha... Macam hampeh kan... Siot jer la....

Cuba kalu kena kat Pakatan Rakyat... Kelam kabut mangkuk-mangkuk boneka nih akan kuarkan statement berbagai... Siap bagi arahan dan tindakan berbagai... Silap-silap ader yang kena tangkap... Hahaha

Boneka-boneka..... Aper daaaa...

No comments:

Post a Comment

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja